Novi Tucson nudi brojne sisteme pasivne i aktivne tehnologije, a ovaj test dolazi kao potvrda njegove sigurnosti. Tucson pored sistema održavanja vozila u traci ima mnogobrojne sigurnosne dodatke koji minimiziraju mogućnost nesreće, a neki od njih su samostalno kočenje u hitnim slučajevima koje automatski uključuje kočni sistem kad je otkriven objekt (pješak ili drugo vozilo) ispred vozila. Također, tu su i LKAS sistem (sistem za zadržavanje vozila između linija), sistem za detekciju mrtvog ugla, te SLIF - sistem koji omogućava vozaču informacije o maksimalnoj dozvoljenoj brzini, signalizira i podsjeća vozača na maksimalnu dozvoljenu brzinu.
Za povećanu sigurnost pješaka, novi Tucson je opremljen sa sistemom aktivnog poklopca motora. Ovaj sistem podiže poklopac motora u svrhu ublažavanja udara prilikom sudara sa pješacima i biciklistima.
Karoserija Tucsona je pojačana sa visoko napregnutim čelikom za 30% što povećava čvrstoću, te pruža veći otpor prilikom udara.
Novi Tucson se dokazuje kao odličan spoj tehnologije, komfora i sigurnosnih dodataka, te namjerava nastaviti Hyundaijev uspješan niz SUV modela, čemu u prilog ide činjenica da je Hyundai u Evropi prodao preko 1,2 miliona SUV modela.