U fabričkoj konfiguraciji A6, A7 i Q8, odnosno njihov 6-cilindarski 3,0-litarski TFSI motor razvija 340 KS, međutim ABT Power paket tu snagu povećava na 408 KS u sva tri slučaja, dok se obrtni moment povećava sa 500 na 550 Nm. Iako ABT nije objavio precizne detalje o poboljšanjima performansi, ipak je poznato da je iskorišten napredni ABT Engine Control modul za "izvlačenje" dodatnih 68 KS iz 3.0-litarskog TFSI motora.
Osim povećanja snage, ABT nudi i ABT Level Control jedinicu koja se integriše sa standardnim zračnim ovjesom na modelu Q8 te omogućava elektronski kontrolisano spuštanje velikog SUV-a. Također, njemački tuner nudi i body kit za poboljšanje aerodinamičnosti za "veliku trojku", kao i poboljšanja unutrašnjosti. U ponudi je i bogat izbor specijalnih naplataka.
Neki od posljednjih ABT-ovih tunerskih projekata su Audi A1 Sportback koji isporučuje 236 KS i 360 Nm obrtnog momenta, kao i Škoda Kodiaq RS koji razvija 267 KS , odnosno njegov 2,0-litarski TDI motor. Vjerovatno najimpresivniji ABT-ov projekt predstavlja Golf GTI TCR koji nudi 335 KS, odnosno 118 KS u odnosu na najsnažniji fabrički Golf GTI sedme generacije.