Na višem nivou
3

Dahlerov BMW M2 je snažniji od modela M8

D. B.
O drugoj generaciji modela BMW M2 se mnogo pričalo, posebno o njegovom "kontroverznom dizajnu", no niko ne može osporiti da je riječ o zastrašujućem automobilu. Međutim, njemački tuner Dahler ga je sada podigao na viši nivo.

Nedugo nakon što se pojavio aktuelni M2, Dahler je predstavio Stage 1 paket poboljšanja za ovaj sportski automobil. Sada je stigao Stage 2, koji ne samo da drastično unapređuje performanse fabričkog modela, nego mu omogućava da bez problema nadmaši BMW M3 pa čak i aktuelni M8.

Tuner je svoj rad započeo postavljanjem novog Eventuri karbonskog usisa zraka te izduvnog sistema od nehrđajućeg čelika. Modificiran je i softver namijenjen 3,0-litarskom twin-turbo rednom "šestaku", no tuner ne spominje promjene komponenti samog motora niti da li je ugradio poboljšane turbopunjače.

U Dahleru su se pobrinuli da Stage 2 paket odgovara verzijama s osmostepenim automatskim i 6-stepenim manuelnim mjenjačem, a nakon modifikacija pomenuti motor razvija 630 KS i 750 Nm obrtnog momenta.

Tuner je poradio i na ovjesu, tako da su tu novi amortizeri s opcijom podešavanja odskoka i kompresije, a postoji i mogućnost za podešavanje visine. U ponudi su opruge koje spuštaju automobil te kočnice unaprijeđene Stahlflex sistemom.

Mnogo napora je uloženo u vanjski dizajn automobila jer je Dahler pripremio mnoštvo jedinstvenih dijelova napravljenih od karbonskih vlakana. Naprijed je trodjelni karbonski spliter, kao i novi karbonski usisnici zraka. Prednja rešetka je pojednostavljena jednom horizontalnom letvicom, a paket uključuje i nova kućišta bočnih retrovizora te veliko fiksno stražnje krilo, ali i novi stražnji difuzor. Oni koji žele nešto suptilnije mogu dobiti manji lip spojler.

Motorni prostor je također ukrašen karbonskim vlaknima, a u unutrašnjosti je short shifter za manuelne mjenjače, kao i grijani sportski upravljač presvučen Alcantarom te nove patosnice.