Zasigurno neće biti jedini, ali u čuvenoj teksaškoj tuning kompaniji Hennessey mogu se pohvaliti da su prvi koji su s Corvettom osme generacije stigli do 330 km/h, a najbolje od svega je što u Sealyu tvrde da je ostvarena brzina prve 'Vette s centralno smještenim motorom samo uvertira u priču na temu najpoznatijeg američkog sportskog automobila.
Opremljena drugačijim izduvnim sistemom, Corvetta je testirana na ovalnoj stazi u Teksasu koju poznata kompanija Continental koristi za testiranje guma.
Iza upravljača Chevroletovog dvosjeda u čiji je 6,2-litarski V8 motor (koji standardno razvija 500 KS) uz pomoć nitro-kita privremeno smješteno još 150 „konja“ bio je trkač i prvi čovjek Hennesseyevog projekta Venom F5 John Heinricy kojem nije trebalo mnogo vremena da dostigne 330 km/h.
Prije nego što Hennessey predstavi najavljenu Corvettu C8 HPE1200 s motorom koji će uz asistiranje dva turbopunjača razvijati 1.200 konjskih snaga, pogledajte kako je testirana Corvetta stigla do "samo" 330 km/h.