Domet do 322 kilometra
23

Klasični Porsche 911 skriva električnu tajnu

D. B.
Britanska kompanija Electrogenics je predstavila svoju verziju elektrificiranog Porschea 911 i tako se pridružila nizu drugih kompanija koje nude slična rješenja ekološki osviještenim ljubiteljima klasičnih automobila.

Međutim, Electrogenics se razlikuje od drugih po tome što nudi "plug and play" pogon koji je u potpunosti reverzibilan, što znači da vlasnici mogu ponovo ugraditi fabrički 6-cilindrični motor ako to požele.

Automobil na fotografijama je prvi koji ima E62 paket konverzije. Motor od 160 kW s vodenim hlađenjem razvija 215 KS i 312 Nm obrtnog momenta, a ova snaga se prenosi na stražnje točkove putem jednostepenog mjenjača. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno je manje od 5 sekundi.

Oni koji žele bolje performanse mogu odabrati paket E62, gdje 240 kW motor isporučuje 320 KS i dodatnih 109 Nm obrtnog momenta, što pozitivno utječe na ubrzanje tako da automobil do "stotke" stiže za oko 4 sekunde.

Električni automobili imaju sjajno ubrzanje, ali momentum brzo nestaje na vrhuncu. Međutim, u Electrogenicsu tvrde da njihov 911 nema taj problem, nego da ima "neumoljivo, nemilosrdno ubrzanje" čak i nakon što dostigne brzinu od 160 km/h.

Bez obzira na odabranu opciju, Porsche 911 dolazi sa baterijom kapaciteta 62 kWh koja je postavljena nisko u automobilu kako bi se osiguralo nisko težište. Baterije se postavljaju naprijed i u motornom prostoru, a iz kompanije tvrde da je raspodjela težine superiornija u odnosu na standardni automobil. Električni sistem je težak nešto manje od 100 kg, a omogućava domet do 322 km.

Iako je pogon moderan, Electrogenics nije "petljao" s legendarnim dizajnom, karoserija je lakirana u Irish zelenu boju i izgleda kao da se radi o legendarnom modelu 2.7 RS, ali je zapravo riječ o G-Body modelu iz 1985. godine koji je "vraćen u prošlost" kako bi izgledao kao stariji model. Unutrašnjost ima originalne instrumente, koji su modifikovani kako bi prikazivali i domet te informaciju o brzini punjenja baterije.

Kožne presvlake se dobro slažu sa zelenom bojom karoserije, a uočljivo je da nedostaje ručica mjenjača koju je zamijenio mali kontrolni panel.

Suosnivač kompanije Steve Drummond tvrdi da je interes za električne klasične automobile ogroman, a u ponudi su paketi za G-Body i 964 generaciju modela 911.