Neki će se sjetiti modela Delta Futurista, koji je bio Amosova verzija Delte Integrale 16V, praktično savršen restomod primjerak snažnog hatchbacka. Četiri godine nakon predstavljanja 2018. godine amos je najavio da je proizveo i isporučio svih 20 primjeraka. Međutim, sada je tu nešto novo i uzbudljivo, a to je Landia Delta Safarista, restomod koji će biti proizveden u deset primjeraka.
Amos još uvijek nije otkrio detalje o performansama Safariste vjerovatno zbog činjenice da kompaniji "brojke ne znače ništa", nego je fokus na strasti, nostalgiji i euforiji.
Safarista ima karbonsku trovratnu karoseriju s "kutijastim" lukovima točkova i novom zaštitom donjeg dijela karoserije ispod koje se nalazi ojačana šasija. Automobil ima potpuni zaštitni kavez, dok je motor obnovljen i opremljen novim sistemom hlađenja, Motec ECU jedinicom i anti-lag sistemom. Motor isporučuje oko 390 KS te je uparen sa 3MO Motorsport petostepenim sekvencijalnim mjenjačem, dok diferencijali također imaju sportske specifikacije. Prilagodljivi ovjes je isporučio Reiger, Brembo kočnice se brinu za zaustavljanje, a hidraulična ručna kočnica dolazi iz AP Racinga. Automobil je na Evo Corse felgama s Pirell Scorpion off-road gumama.
"Ogoljena" unutrašnjost sadrži dva Sabelt karbonska sjedišta, prilagodiljve Tilton papučice i Motec armaturnu ploču, dok su prozori napravljeni od plastike.
Početna cijena Safariste iznosi 570.000 eura i to bez poreza i donorskog automobila.