Njemački tuner već nudi paket poboljšanja za G87 M2, no MH2 560 predstavljen u februaru zapravo izgleda gotovo rezervisano u odnosu na GTR II. I dok je MH2 560 lakiran u crnu boju koja gotovo prikriva karbonske modifikacije karoserije, GTR II ih ponosno naglašava OTT magneta bojom kojoj kontrast prave Manhart naljepnice u boji šampanjca.
Vizuelna poboljšanja uključuju nove dodatke haube, umetke branika, prednji spojler i masku, a sve komponente su napravljene od karbona. Također, tu je i fiksno stražnje krilo te Alpha-N difuzor, a dio paketa čine i novi pragovi te Raffa Wheels RFS-02 Forged Series felge dimenzija 20x10.5 inča naprijed i 21x11.5 inča nazad u boji koja se slaže s bojom pomenutih naljepnica.
Automobil je opremljen Manhart Variant 4 ovjesom kompanije KW, koji ima zadatak da unaprijedi upravljivost na stazi, a njegova unutrašnjost je ogoljena. Manhart je uklonio stražnja sjedišta i dodao roll bar u boji šampanjca, kao i Schroth sigurnosne pojaseve.
Ove promjene ne mogu proći bez povećanja snage. M2 pokreće 3,0-litarski S58 redni šestak, koji razvija fabričkih 460 KS, dok u slučaju modela MH2 560 isporučuje 560 KS. Međutim, GTR II čini da oba navedena modela izgledaju poput gradskih trocilindraša jer nudi 715 KS i 850 Nm obrtnog momenta. Zanimljivo, iz Manharta tvrde da su dodatnu snagu izvukli samo remapiranjem ECU jedinice i ugradnjom karbonskog usisa te izduvnog sistema visokih performansi.
Kupci mogu birati između nekoliko izduvnih sistema, potpuno legalna TÜV certifikovana verzija se sastoji od sportskog downpipea, HJS katalizatora, sistema od nehrđajućeg čelika s kontrolom ventila i četiri mat crna završetka izduvnih cijevi promjera 100 mm. U zemljama s blažim restrikcijama moguće je dobiti ekstremniju varijantu s trkaćim downpipeom bez katalizatora te ugašenim DPF-om.