Proizvod njemačkog LCE-a
24

Replika Audija Sport Quattro privukla pažnju na Nurburgringu

D. B.
Njemačka kompanija LCE High Performance pravi moderne, cestovno legalne replike modela Audi Sport Quattro iz osamdesetih godina prošlog stoljeća, a jedan primjerak je snimljen na legendarnoj stazi Nurburgring tokom testiranja.

Dok je retro Audi kružio "zelenim paklom", čuo se zvuk njegovog motora i "zviždanje" turbopunjača, a u jednom trenutku se pojavio i plamen iz izduvnog sistema.

LCE nudi svoje replike Audija Sport Quattro u nekoliko verzija, a osnovna cijena je 140.000 eura. Kompanija koristi dvovratni Audi 80 s početka devedesetih kao osnovu, a potom se rade brojne modifikacije kako bi se dobile vjerne replike klasičnog coupea.

Osnovni LCE-ov Sport Quattro razvija 220 KS i ima petostepeni manuelni mjenjač. Različite komponente poput osovina, diferencijala, kočnica, armaturne ploče i sjedišta je posudio od Audija S2 s početka devedesetih.

Sljedeći nivo tuninga podrazumijeva 2,2-litarski 20V petocilindrični turbobenzinski motor, koji razvija 350 KS i koji je uparen s petostepenim manuelnim mjenjačem. Ovaj model ima karbonski body kit, Brembo kočnice, redizajniranu armaturnu ploču i Recaro Sport sjedišta. Napredniji paket podrazumijeva 2,5-litarsku verziju motora koji isporučuje 450 KS, a koja je uparena sa 6-stepenim mjenjačem. Prednje kočnice su posuđene od Porschea 911 GT3 RS (generacija 996).

Naredna faza tuninga izvlači 750 KS iz petocilindričnog turbobenzinca uparenog sa 6-stepenim mjenjačem, a dio paketa su i kočnice Porschea 911 GT3 RS.

LCE također prodaje replike koje izgledaju kao Audijevi klasični reli automobili i koje dolaze u adekvatnom "ruhu" te s promjenama karoserije.

Godine 2020. je LCE napravio jedan Sport Quattro koji je nazvao Turbomonster. Tunirani turbopunjeni motor razvija do 1.081 KS, a to je zapravo kombinacija 2,5-litarskog TDI motora iz Audija A6, radilice iz južnoafričkog Volkswagen T4 dizelskog kombija i modificirane glave motora iz Audija S2.