Isporučuju 536 KS
30

Volkswagen Golf pokreću dva VR6 motora

D. B.
Legendarni Volkswagenov Golf je svoje putovanje počeo 1979. godine, a primjerak prve generacije koji je u vlasništvu Willema Jacobusa, doživio je ogromne promjene.

Jacobus je automobil kupio od prijatelja 2006. godine te je u narednim godinama uložio mnogo vremena i novca. Iako automobil ne izgleda ekstremno, on ipak "krije" dva motora. Jacobus je prvobitno ugradio snažniji motor od fabričkog te je nakon određenog vremena prodao automobil svom nećaku, koji je potom "ubacio" VR6 motor.

Potom je Jacobus otkupio automobil te je odlučio ubaciti još jedan VR6 motor. To je zahtijevalo mnogo posla koji uključuje izradu nosača i stražnjeg kraja od čelika kako bi automobil bio što sigurniji. Kasnije je dodao i dva turbopunjača, tako da je povećao snagu automobila na 536 KS i 800 Nm obrtnog momenta. Prednji motor pokreće prednje, a dok je stražnji zaden za stražnje točkove. Motori funkcionišu neovisno, baš kao i dva mjenjačam Međutim, postoji samo jedan ključ, tako da Jacobus pokreće motore odvojeno pritiskom na dugmad.

Golf posjeduje i dva klastera zajedno sa svim "duplim" brojčanicima.

Jedan od najvećih izazova je bilo rješenje za mjenjače, poluge mjenjača i kvačila. Dvomotorna konfiguracija ne stvara mnogo više buke u unutrašnjosti, ali stvara veću temperaturu zbog čega se moraju spuštati prozori. Automobil je u međuvremenu dobio i moćnije kočnice.

Kako izgleda ovaj modifikovani Golf, pogledajte u videu objavljenom na YouTube kanalu Cars.co.za.