Grunitz je kazao da Volkswagen "zaista radi na modelu ID.1 ili malom ID-u ili kako god da se zvao", a dodao je da je "veoma važno imati malo pristupačno vozilo".
Dosad su se električni automobili pokazali znatno skupljim od njihovih ekvivalenata koje pokreću motori s unutrašnjim sagorijevanjem, a budući da baterije čine najveći dio te cjenovne razlike, potrebno je smanjenje cijene same baterije kako bi cijene bile niže. Grunitz je uvjeren da je Volkswagen blizu toga da ostvari taj cilj.
"S našom unificiranom ćelijom koja dolazi 2026. godine, zaista ćemo smanjiti cijenu same baterije", poručio je on.
No, postavlja se pitanje da li Volkswagen Grupa može ponoviti uspjeh modela Up/Mii/Citigo te sama razviti automobil ili će potražiti pomoć "izvana".
"Gledajući iz perspektive tehnologije, mislim da možemo to učiniti. Na kraju, to je pitanje skalabilnosti, ali je teško dobiti zaista pristupačno potpuno električno vozilo", kazao je Grunitz.
"Tražimo partnere za saradnji izvan VW Grupe, vidjet ćemo šta će biti. Automobil mora biti isplativ, no za VW je ovaj model mnogo važniji od same zarade jer predstavlja ulaz u naš brend. Prvi automobil mora biti pristupačan kupcu, jer ako on sjedne u ID.1, možda će malo kasnije njegov sljedeći automobil biti ID.2, ID.3 ili ID.4. Iz tog razloga je zaista važno imati malo pristupačno vozilo", naveo je on.
Međutim, ovaj model neće koristiti skalabilnu SSP platformu koja vjerovatno stiže 2028. godine kao baza za sve modele, od Pola do Bentley Bentayge.
"Ovaj automobil neće biti dio SSP porodice, jer ova platforma stiže malo kasnije. Stoga, koristit će drugu platformu", završio je Grunitz.
Da li će to biti adaptacija postojeće MEB platforme, ostaje da se vidi, ali je potvrđeno da Volkswagen razmatra različite mogućnosti.