Xiaomijev prvi automobil je smartphone na točkovima, razvija do 664 KS
Riječ je o modelu SU7 brenda Beijing Xiaomi, koji je dio kompanije Xiaomi i koji je gotovo spreman da počne "krasti" kupce od Teslinog Modela 3.
Ranije poznat pod kodnim imenom MS11, kompaktni električni automobil će se proizvoditi po ugovoru s BAIC-om (Beijing Automotive Industry Holding Co Ltd), ali još uvijek nije predstavljen. No, kao i svaki automobil namijenjen kineskom tržištu, izgled modela SU7 je otkriven zahvaljujući kineskom Ministarstvu industrije i informacijskih tehnologija (MIIT), koje je objavilo izbor slika i nešto malo tehničkih podataka.
Na nejasnim fotografijama smo već vidjeli da SU7 ima "McLarenovski" nos, no ove oštrije fotografije otkrivaju limuzinu lijepog izgleda koja pomalo podsjeća i na dizajn Porsche Taycana. Nos je nizak sa suptilno šiljatim prednjim branicima, kvake na vratima su u ravnini, struk je "stisnut", dok su stražnji lukovi točkova "mišićavi".
Podaci pomenutog ministarstva otkrivaju da međuosovinsko rastojanje iznosi 3.000 mm, čime parira Hyundaijevom Ioniqu 5 i znatno nadmašuje Model 3 koji doseže do 2875 mm. Kupci će moći birati između 19 i 20-inčnih točkova te naručiti automobil s Lidar senzorom postavljenim iza vjetrobranskog stakla kako bi mogli koristiti napredne funkcije pomoći za vozača.
U ponudi će biti tri paketa opreme, SU7, SU7 Pro i SU7 Max, a prodaja će početi krajem ove godine. Neke verzije će dobiti aktivni stražnji spojler.
Osnovni pogon čini električni motor koji razvija 295 KS i koji pokreće stražnje točkove, dok maksimalna brzina iznosi 210 km/h, dok verzija s opcionim pogonom na sva četiri točka ima dva električna motora koji isporučuju 664 KS i omogućavaju maksimalnu brzinu od 265 km/h. Raniji izvještaji su navodili da bi SU7 mogao biti dostupan i s 1,5-litarskim motorom za produženje dometa, no u MIIT-ovim podacima nema ništa što bi se moglo smatrati potvrdom tih navoda.
S obzirom na činjenicu da je riječ o Xiaomiju, očekuje se besprijekorna integracija automobila i mobitela za kojom svi žude, ali je ne dobijaju. Kineski mediji tvrde da će električni automobil koristiti Xiaomijev operativni sistem HyperOS, koji može pokretati pametne telefone i pametne automobile.