Xpeng trenutno traži idealno mjesto za proizvodnju, koje ima nizak radni rizik, a kompanija također planira izgraditi veliki podatkovni centar u Evropi. Ovaj centar će kineskoj kompaniji pomoći da prikuplja softverske podatke za svoje funkcije "pametne" vožnje.
"Prodaja milion automobila pokretanih AI tehnologijom godišnje bit će obavezan cilj za kompanije koje žele ostvarivati uspjeh u narednih 10 godina. Tada bi vozači mogli dodirivati upravljač manje od jednom dnevno na svom svakodnevnom putovanju na posao", izjavio je He Xiaopeng, direktor kompanije Xpeng.
On vjeruje da će kompanije poput Xpenga početi prodavati automobile ovog tipa od 2025. godine. Prošlog mjeseca je Xpeng saopćio da planira lansirati samovozeće taksije 2026. godine.
Međutim, Xpeng nije jedina kompanija koja se želi "smjestiti" u Evropi. BYD, Chery i Zeekr također rade na istom. MG Motor, koji je u vlasništvu SAIC-a, razmišlja o izvozu automobila iz postrojenja na Tajlandu prema Evropi. Sve ove kompanije žele izbjeći plaćanje većih carina u EU na svoje automobile.