Od 2004. do 2013. godine, ovi proizvođači automobila redovno su se sastajali s proizvođačima čelika i drugim kompanijama u lancu dobavljača radi dogovaranja jednakog iznosa nadoknade na nabavnu cijenu čelika, saopćeno je iz Ureda za suzbijanje kartelskih aktivnosti.
Nezakonite cijene, proistekle iz kartelskog dogovaranja, a plaćane su najmanje do 2016. godine, dodaje se u saopćenju.
Njemačke automobilske kompanije su prihvatile razrezane kazne, prenosi Reuters.
Iz BMW-a su naveli kako će platiti kaznu od 28 miliona eura, a glasnogovornica Daimlera je izjavila kako će ta kompanija morati platiti 23,5 miliona eura.
To znači kako gotovo polovinu od ukupno izrečene kazne, odnosno 48,5 miliona eura, treba platiti najveći njemački proizvođač - Volkswagen.
Ta kompanija je odbila komentirati visinu kazne, ali je pozdravila završetak istrage o kartelskom dogovaranju.
Antimonopolski regulator je naveo kako nabavna cijena proizvoda od čelika na koje je kartel utjecao, a koji se koriste za proizvodnju radilica, zupčanika i šipki za upravljački sistem, čini manje od jedan posto konačne vrijednosti automobila, prenosi Al Jazeera.