Komentari (34)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Kako vas nije sramota! Bruka koliko malo destinacija imamo iz glavnog grada države. Otjerali ste sve low cost kompanije. Rupe poput Prištine su bolje od vas. Uhljebljena bando!
Kad ste vidjeli javni konkurs za zapošljavanje na aerodromu da je izišao negdje (nikada) Pogledajte samo prezimena zaposlenih i sve ce vam biti jasno , svoju djecu na aerodromu zaposljavaju samo roditelji , amidze , daidze to jeste ovi što već rade na aerodromu ,pametnome dosta .
Hoćete u komentarima da kažete da se Murphy i ostala svita brinu za boljitak BiH i od svih gorućih problema ovaj aerodrom će da riješi sve naše probleme kada ode pod koncesiju? Dajte ljudi ne budite naivni.
Mislim da je problem ovog sindikata sto nikad nisu vidjeli ni jedan drugi aerodrom pa kontaju da treba raditi tako kako oni rade. Sramota i za grad i za drzavu.
Neželim da vrijeđam ali 90% nerazumije šta je koncesija, i odmah problem imamo. Ako netko preuzme aerodrom pod koncesiju, kanton ili država već je dobila novac od ugovora. Samo pitanje je za kakav ugovor su naši stručnjaci spremni?
Covjek bi reko i Frakfurt nadmasili kako su nakitili
Sada kada Tuzla do ije let za Istanbul ubrzo ce se to promijeniti.Samo da ne idemo po onim planinama za Sarajevo.
Zamaaero odes i vidis istinu...Ove lazove ne treba slusat, aerodrom familijarni obrt!
Pa Zamaaero prvi kaže da je ova uprava aerodroma stvorila uslove za proširenje i produženje piste, rasvjetu koja će omogućiti autopilot slijetanja i dosta infrastrukturnih promjena. Nažalost bez subvencija i uz miniranje kroz BHDCA takse se ostalo bez Wizz Aira osim linije za London.
Nedajte da nam zapadnjaci odlucuju o svemu što je naše bolje je makar i slabije poslovali za par procenata,a necemo ni ti bi napredovali pod koncesijom, a gubili bi mnogo više novca za državu !!
Saopstenje ko rat i mir
Vecina aerodrom u okruzenju su trazintni aerodromi pa zato imaju i vise putnika. Sarajevski aerodrom radi polozaja nikad nece biti tranzitni aerodrom. To je jedan od razloga sto je manje putnika
Sta vam je pacovi zavidni, jedna od rijetkih kompanija koja je u plusu i koaj se samorazvija. Doduse necemo mi sa klixa raditi, da valjamo ne bi pisaliupola radbog dana nego ganjali parei posao. Moje je proslo ali vi ste svoje protracili. Samo da je idjeti ove gouserek o je to,da vidimo obrazovanje i spremu. Pacovi zavidni pisu o bg, 70% srbije zivi u beogradu a nama rs ne da napred otac vas ebo zavidni
Sarajevo populacija 275.000 (kanton 413.000) i to 2013 godine. Broj putnika 1,4 miliona, broj redovni linija 12 + 16 sezonski Pristina populacija 217.000 2019 godine... Broj putnika 2,9 miliona, broj redovni linija 28 Dovoljno receno
Kolikk treba od Prištine do destinacije u Evropi autom?
Koncesiju dati zbog uvodenja vise linija i prijevoz veceg broja putnika. Prihode podijeliti izmedu koncesionara i javnog preduzeca. Najbolje rijesenje. Zagreb koji je glavni grad zemlje Evropske unije svoj je aerodrom dao pod koncesiju kako bi gradani mogli putovati na veci broj destinacija, te samim tim kako bi i veci broj turista dolazio u Zagreb.
Šatro zbog građana? Zar ne čitate da je kapitalistička Evropa priznala, tokom krize, da nije dobar koncept potpune samoregulacije privrede od strane kapitalista? Baš zbog interesa građana.
Koja je ovo rinaka od aerodroma.
Koncesija pod hitno!!!