Umjesto da prave motore na vodonik koji se dobija običnom elektrolizom, oni i dalje forsiraju naftnu industriju i ove litijumske baterije. Sa 10 kg vodonika Auto može preći 1400 km. Ovi naftaši mogu max. 800-1000 km, a elektro je smeće.
Vodionik ima svoje prednosti ali i mane. Da proizvedes 1kg vodionika treba ti oko 50kwh elektricne energije od te kile dobijes 33kwh sa kojom mozes da vozis nekih 100km (to je auto na fuelcells a ne na sagorijevanje) ako napunis direktno 50kwh u elektricno auto vozis min 200km. Tako da se gubi energije tokom proizvodnje. Mislim da bi vodionik bio dobar za kamione, dok auto sa boljom tehnologijom baterije.
Da, kada govoriš o fuel-cells, ali postoji i H2-ICE tehnologija, koja direktno sagorijeva vodonik bez premoštavanja na elektro. Fuel-cell gubi energiju. MAN je razvio kamion koji sa 56 kg H2 i 25 tona kargo može preći 600 km. Cijena H2 nije problem, ako država na isti način sunvencionira isti kao što to radi sa naftnom industrijom.