Komentari (20)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Kad baterija bude jeftina i lako zamjenjiva onda će električni automobili donijeti promjenu trenda.
Renault ocito odlucio da propadne :-)
SUV je klasicni porez na bu dale. Nikakve on prednosti terenca nema, a jedina mu je prednost marza koju ostvaruje proizvodjac.
I ja to govorim bez obzira e auta ili sus. Auta su postala prevelika iako ti toliko prostora treba 1,2 godišnje a ostatak se godine muče parkirati na cesti.
Eh bas je Renault referansa za linije i dizajn hehehe
Elektricna auta su bluf stoljeca
Umjesto da prave motore na vodonik koji se dobija običnom elektrolizom, oni i dalje forsiraju naftnu industriju i ove litijumske baterije. Sa 10 kg vodonika Auto može preći 1400 km. Ovi naftaši mogu max. 800-1000 km, a elektro je smeće.
Vodionik ima svoje prednosti ali i mane. Da proizvedes 1kg vodionika treba ti oko 50kwh elektricne energije od te kile dobijes 33kwh sa kojom mozes da vozis nekih 100km (to je auto na fuelcells a ne na sagorijevanje) ako napunis direktno 50kwh u elektricno auto vozis min 200km. Tako da se gubi energije tokom proizvodnje. Mislim da bi vodionik bio dobar za kamione, dok auto sa boljom tehnologijom baterije.
Da, kada govoriš o fuel-cells, ali postoji i H2-ICE tehnologija, koja direktno sagorijeva vodonik bez premoštavanja na elektro. Fuel-cell gubi energiju. MAN je razvio kamion koji sa 56 kg H2 i 25 tona kargo može preći 600 km. Cijena H2 nije problem, ako država na isti način sunvencionira isti kao što to radi sa naftnom industrijom.
Najbolji oblik imaju MPV automobili. Prakticnost i mala potrosnja znad svega!
Ima ko i da predvidi...
To je samo oblik,ali ga naplate po 10000 više
Veze vi nemate
Električni automobili s trenutnom tehnologijom neće niđe
NIJE MI JASNO DA LI BOŠNJACI KORISTI REČ: UNATOČ ili UPRKOS?
Meni nije jasno da li Srbi koristE ili koristi.
Puno toga tebi nije jezički jasno. Malo se vrati u osnovnu školu, ponovi padeže, pa ćemo onda o unatoč i uprkos. To je preteško za tvoj nivo.
Ebo struju.
Dok su ljudi ponasanjem objesni ne nazire se kraj ratovanjima.Sta ce ti po lokalnoj voznji bolje od manjeg elektro auta koje ne zagadjuje i,s kojim se lako mozes parkirat i imas minimalno utroska na punjenju baterije tadi ekologije? Idi u teretanu pa istresi negativu od zivaca a pokazi se humanitarnim radom da si hadzija.
Nemaju svi ljudi taj standard, da svakih 7,8 godina ulože 20 hiljada eura za takav manji auto. Poslije tog perioda auto ide na otpad. Zamjena baterije košta koliko i novi auto. Ko može platiti taj luksuz? Minimalni utrošak punjenja? Ti misliš, da će cijena strune biti dovijeka ovakva? Varaš se, ovo malo punio ica uskotro neće biti dovoljno, a kad budeš punio komercijalno, kod kuće uz 3x skuplju struju, vidjećeš svoju uštedu....