KIA nije uspjela da se izbori sa dual-clutch sedmostepenim automatskim mjenjačem, prešli na CVT, ali eto Kinez će neki da mi to ponudi. I kao što kolega reče, bježite od atmosferca motora sa i ispod 1.5 koji ima turbinu. Samo ne znam što će im 4 klipa na samo 1500 ccm. Moja Toyota čupa na 4 klipa i 2400 ccm
Pa ne moraš da kupiš automatski mjenjač, ima kvačilo i mjenjač i uživaj. Ja nikada ne bih kupio automatik, ma ne bih da mi ga besplatno dadnu. Šaltanje i međušaltanje je užitak u vožnji.
Nije istina. Sedmostepeni Kijin/Hyundai dry DCT koji ide u Europske modele jako pouzdan i brz se pokazao. Na lošem glasu su oni za američko tržište kao i wet osmostepeni. Za ovaj nije bilo još nikakvih grešaka, kvarova u garantnom periodu, a CVT je teško smeće od mjenjača- kako po pitanju pouzdanosti, tako i po osjećaju u vožnji i napornom zvuku.