Obećao sam ovima iz "Gorenja" da ću ih "pohvaliti" gdje god stignem, pa evo kako je bilo: 1. Kupio usisivač (kešom plaćeno) marke "Gorenje" 2. Usisivač rikne nakon 7 dana 3. Odnesem u trgovinu u kojoj sam kupio 4. Trgovac kaže da odem u ovlašteni servis 5. Ovlašteni servis kaže da zovem broj u Sarajevu 6. Nakon punih 12 minuta muzike, koju Telecom uredno naplati, javi se neko 7. Taj neko traži od mene neki ID broj proizvoda ...
... 8. Ja nekako nađem i pročitam čarobni broj 9. Taj neko kaže da sad odnesem kantu u ovlašteni servis 10. Ja kažem da nikad više neću kupiti "Gorenje" 11. Odnesem kantu u ovlašteni servis 12. Ovlašteni servis popravio kantu 13. J.baše me za moje pare
@WillyWonka Pa takva je procedura u servisu. Trebaš im dati ID broj proizvoda. Šta je tu čudno? Zašto si naglasio da si usisivač platio gotovinom?
Prikaži sve komentare (49)