Obećao sam ovima iz "Gorenja" da ću ih "pohvaliti" gdje god stignem, pa evo kako je bilo:
1. Kupio usisivač (kešom plaćeno) marke "Gorenje"
2. Usisivač rikne nakon 7 dana
3. Odnesem u trgovinu u kojoj sam kupio
4. Trgovac kaže da odem u ovlašteni servis
5. Ovlašteni servis kaže da zovem broj u Sarajevu
6. Nakon punih 12 minuta muzike, koju Telecom uredno naplati, javi se neko
7. Taj neko traži od mene neki ID broj proizvoda
...
...
8. Ja nekako nađem i pročitam čarobni broj
9. Taj neko kaže da sad odnesem kantu u ovlašteni servis
10. Ja kažem da nikad više neću kupiti "Gorenje"
11. Odnesem kantu u ovlašteni servis
12. Ovlašteni servis popravio kantu
13. J.baše me za moje pare
@velikamrkva
Tako se to u nas kaže kad daš pare na sunce, znači ja njima nisam ništa ostao dužan.
Problem je što je odmah ovlašteni servis mogao tražiti ID i sve ostalo i stvar riješena, a ne da se moram cijeli dan maltretirati da bih samo ostavio proizvod koji je pod garancijom na popravci. A probaj ti čekati 12 minuta slušajući koji si na redu. Bezobrazluk, sve su namislili da odustaneš od garancije.