Komentari (49)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
univerzalno daje 6 mjeseci i ne daje fiskalni racun, šta pričate gluposti, kakva država kakvi bakrači. pik je pun ukradene robe koju niko ne kontroliše, sivi uvozi, laži i prevare.
Obećao sam ovima iz "Gorenja" da ću ih "pohvaliti" gdje god stignem, pa evo kako je bilo: 1. Kupio usisivač (kešom plaćeno) marke "Gorenje" 2. Usisivač rikne nakon 7 dana 3. Odnesem u trgovinu u kojoj sam kupio 4. Trgovac kaže da odem u ovlašteni servis 5. Ovlašteni servis kaže da zovem broj u Sarajevu 6. Nakon punih 12 minuta muzike, koju Telecom uredno naplati, javi se neko 7. Taj neko traži od mene neki ID broj proizvoda ...
... 8. Ja nekako nađem i pročitam čarobni broj 9. Taj neko kaže da sad odnesem kantu u ovlašteni servis 10. Ja kažem da nikad više neću kupiti "Gorenje" 11. Odnesem kantu u ovlašteni servis 12. Ovlašteni servis popravio kantu 13. J.baše me za moje pare
@WillyWonka Pa takva je procedura u servisu. Trebaš im dati ID broj proizvoda. Šta je tu čudno? Zašto si naglasio da si usisivač platio gotovinom?
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
najjače je kad daje pet godina garancije firma koja je otvorena prošle godine i koja će vjerovatno biti zatvorena iduće godine...
za dobru garanciju treba dobar proizvod, dobar distributer i dobra organizacija... to sve traži dobar kadar, dobro vrijeme i dobru infrastukturu... što za posljedicu imamo proizvod čija cijena mora da pokrije sve ovo što sam prije naveo... to ne može pokriti neko smeće od 30 maraka, ni u vicevima...
još samo da navedu koji su to zakoni, bilo bi super. Jel i za pavlaku vrijede te dvije godine garancije? Državni zakon o zaštiti potrošača garanciju spominje samo za tehničku robu, a o garantovanom povratu love nema govora. Sve sami ublehaši i kvazi-stručnjaci, jesmo pali kur/u za uši.
a ti bi da mi vratiš jogurt koji si popio ha... ma nosi ga ćaći svom...
@kardan moj komentar se odnosio na izjavu ublehaša Marina iz naslova iz koje proizilazi da ne daje proizvođać ili trgovac garanciju, nego država garantuje. Baš. Država osigurava pravni postupak kojim se potrošač može zaštititi, ako hoće. Kvazi stručnjaci koji pokazuju koliko su nam standardi po pitanju kvalitete ljudi pali kur/u za uši.
Promašili su cijeli fudbal što bi se reklo bez obzira što su kao ministarstvo napisali zakon i što ga kao inspektori provode na terenu! Država osigurava 2 godine zaštite kupca od materijalnog i skrivenog NEDOSTATKA na proizvodu kako je napisano u ZOO. Nedostatak nije isto što i kvar! Trgovac je dužan dati garanciju ali rok nije zakonom propisan pa je slobodan dati godinu, dvije ili više godina garancije na KVAR proizvoda. Treba zakone (ZOZP i ZOO) čitati sa zrnom soli u glavi!
tako je mladiću... dvi godine garancije ako imaš bar 8 godina škole...
kakve su ovo ublehe
Trgovac je uvijek u pravu!
Hajde i kada dobijes 5ogodisnju garanciju kazu moras cuvati fiskalni racun koji nakon 2 mjeseca izblijedi i onda ti kazu da ne mozes ostvariti pravo na garanciju jer nemas fiskalni racun, odnosno imas ga ali se na njemu nista ne vidi..
treba ga zamrznut :)
Pa ako hoćeš da imaš garanciju moraš imati dokaz da si uređaj kupio baš u toj trgovini. Fiskalni ako staviš u kovertu sigurno neće izblijediti. Ne prosipajte više gluposti.
Ma koje pravo , kad su trgovacki lanci nastali na kriminalu raznih vrsta i koji nastavljaju u samo blazim i suptilnijim oblicima.Sta ocekivati kad je sprega i korupcija jos u inerciji.Ma hajte molim vas ... sto bi neko reko.
Svi političari u mandatu nakon dvije godine obavezno na tehnički....ups ljekarski pregled. Nekima je istekla garancija još od bivše Juge (toliko su mandata imali).
e jesu nam suknuli prodavaci
Praksa> kupio si platio izasao iz trgovine...tu tvoja prava kao kupca prestaju...ne vracaj se ne trazi povracaj proslo kroz kasu gotovo ne mogu stonirati zao mi je...fuck you I fucked you :)
Zato bi sve trgovine trebale imati istaknuto pravo kupaca ili musterije na vidljivom mjestu gdje se moze licu mjesta uvjeriti i tacno znati svoje pravo
Naravno da imaju, pošalješ kupljeni proizvod na analizu, rekne ti razlog zbog čega se pokvarilo, analizira se uputa (ako neki proizvod ima). Pa, ako je nestručno korištenje, onda ne mora trgovac ništa, ako nije, onda moraš dati novi ili pare.