Britanska kompanija kao najveći trend u prehrani 2022. predviđa mlijeko od krompira
U izvještaju Waitrose kompanije se dodaje da društveni mediji sve više utječu na naše izbore hrane i pića, zbog čega bi mlijeko od krompira moglo postati popularna alternativa pravoj verziji.
U septembru je istraživanje koje je provela marketinška kompanija Mintel otkrilo j da sve više ljudi koristi biljne alternative mliječnim proizvodima zbog čega britanski lanac marketa smatra da je vrijeme za verziju dobivenu iz krompira.
"Sada je na redu mlijeko od krompira. S malo šećera i zasićenih masti, trebalo bi dominirati u kafićima u narednim mjesecima", navodi se u izvještaju.
Drugi prehrambeni trendovi za koje supermarket predviđa da će biti popularni u 2022. uključuju flaširane koktele i "klimatizam" – dijetu usmjerenu na smanjenje emisija ugljendioksida i ekološki prihvatljivu ishranu.
Također, njihov izvještaj pokazuje da ljudi češće kuhaju kod kuće, jedu manje mesa i bacaju manje hrane nego prije pandemije.
Waitrose neće proizvoditi vlastito mlijeko od krompira već će prodavati proizvod marke Dug, a koji je švedska startup kompanija Veg of Lund predstavila ovog ljeta.