Premijera 27. marta
9

Hyundai prikazuje film "A Matchday in Europe" koji oslikava strast nogometnih navijača

Klix.ba
Hyundai je danas objavio prvi isječak svog novog filma, 'Matchday in Europe', prije konačne premijere planirane za 27. mart.

U filmu su prikazane grupe navijača iz svakog od partnerskih Hyundai klubova, a to su Roma, Atletico Madrid, Chelsea, Hertha i Lyon, na njihovom putovanju na utakmice i nazad kući, kao i nekoliko zvijezda iz pet klubova koje preuzimaju pomoćne uloge kako bi pomogle i unaprijedile navijačko iskustvo na sam dan utakmice.

Ukupno 18 igrača se pojavilo u filmu uključujući i poznate zvijezde evropskog nogometa.

Film “A Matchday in Europe” slavi utjcajnu ulogu koju nogometni navijači imaju u praćenju svojih klubova te naglašava Hyundaijev komunikacijski pristup za fanove koji je predstavljen na početku sezone 2018/2019 pozicionirajući navijače kao prave heroje i stavljajući ih u središte pažnje.

Hyundai kao Top partner FIFA-e od 1999. godine i partner UEFA-e 18 godina sve do 2017. godine, dio je nove evropske strategije sponzorstva nogometa, koji ima za cilj izgradnju dubljih i dosljednijih emocionalnih veza s navijačima širom Evrope kroz kampanju “For the Fans” (Za navijače).