Hyundai prikazuje film "A Matchday in Europe" koji oslikava strast nogometnih navijača
U filmu su prikazane grupe navijača iz svakog od partnerskih Hyundai klubova, a to su Roma, Atletico Madrid, Chelsea, Hertha i Lyon, na njihovom putovanju na utakmice i nazad kući, kao i nekoliko zvijezda iz pet klubova koje preuzimaju pomoćne uloge kako bi pomogle i unaprijedile navijačko iskustvo na sam dan utakmice.
Ukupno 18 igrača se pojavilo u filmu uključujući i poznate zvijezde evropskog nogometa.
Film “A Matchday in Europe” slavi utjcajnu ulogu koju nogometni navijači imaju u praćenju svojih klubova te naglašava Hyundaijev komunikacijski pristup za fanove koji je predstavljen na početku sezone 2018/2019 pozicionirajući navijače kao prave heroje i stavljajući ih u središte pažnje.
Hyundai kao Top partner FIFA-e od 1999. godine i partner UEFA-e 18 godina sve do 2017. godine, dio je nove evropske strategije sponzorstva nogometa, koji ima za cilj izgradnju dubljih i dosljednijih emocionalnih veza s navijačima širom Evrope kroz kampanju “For the Fans” (Za navijače).