Građani nastavljaju borbu protiv poskupljenja: Danas i sutra bojkot trgovina u BiH
Nakon što je prošlog petka održan bojkot trgovina širom Bosne i Hercegovine, građani su za danas i sutra, 7. i 8. februara, najavili novi dvodnevni bojkot.
Nakon što je prošlog petka održan bojkot trgovina širom Bosne i Hercegovine, građani su za danas i sutra, 7. i 8. februara, najavili novi dvodnevni bojkot.
Institucija ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH u ovoj je godini zaprimila preko 400 različitih žabi potrošača, no iznenađujuće mali broj njih odnosio se na porast cijena u trgovinama i na benzinskim pumpama, rečeno je Feni iz te institucije.
Zbog sve većeg nerazmjera između prihoda i troškova života građani BiH sa svojim prosječenim primanjima ne mogu preživjeti od prvog do prvog, ustvrdio je ombudsman za zaštitu potrošača u BiH Saša Marić.
Cijene proizvoda i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju u Bosni i Hercegovini mjerene indeksom potrošačkih cijena, u septembru u odnosu na prethodni mjesec ove godine, u prosjeku su zabilježile rast za 0,1 posto.
Pojava koronavirusa je evidentno izmijenila naš život, a samim tim i potrošačke navike stanovnika Bosne i Hercegovine. Prioriteti su se promijenili, a kako su sagovornici za portal Klix.ba kazali, sada se rijetko može primijetiti da građani impulsivno kupuju, kako je to bilo na početku pandemije.
Skoro 50 posto potrošača u Bosni i Hercegovini smatra biometrijsku identifikaciju bržim i jednostavnijim rješenjem od upotrebe lozinki prilikom potvrđivanja mobilnih plaćanja, pokazuje regionalno istraživanje kompanije Visa, provedeno u okviru kampanje "U korak sa digitalnom budućnošću".
Institucija ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH je u skladu odredbama Zakona o zaštiti potrošača u BiH donijela preporuke za pružatelje turističkih paket-aranžmana i pružatelja pojedinačnih usluga prijevoza.
Globalni potrošači najviše cijene proizvode iz Njemačke, a najmanje iz Kine, pokazuje istraživanje agencije za javno mnijenje YouGov i univerziteta Cambridge.
Iako su bh. građani zaštićeni Zakonom o zaštiti potrošača koji je na nivou BiH donesen 2006. godine, mnogi ne poznaju zakonsku regulativu i ne znaju svoja prava. Rokove trajanja provjeravaju tek savjesni, a većina ne zna razliku između "najbolje upotrijebiti do" i "upotrijebiti do".
Udruženje za zaštitu potrošača DON objavilo je na svom Facebook profilu fotografije hljeba, u kojem je jedna Banjalučanka, kako tvrdi, pronašla ekser. Ona je rezani hljeb, zamotan u celofan, kupila u jednom marketu.