SEAT i Cupra obaraju rekorde: Recept koji donosi rezultate
SEAT i Cupra danas su održali svoju godišnju konferenciju na kojoj su prikazali sjajne prošlogodišnje rezultate, ali i objavili planove za obje ove marke.
SEAT i Cupra danas su održali svoju godišnju konferenciju na kojoj su prikazali sjajne prošlogodišnje rezultate, ali i objavili planove za obje ove marke.
Prije nego što je Seat postao dio Volkswagen koncerna, davne 1950. godine španska vlada se udružila s Fiatom u stvaranju nove automobilske kompanije, koja je trebala motorizovati cijelu zemlju pomoću jednostavnih, ali modernih vozila s Fiatovom licencom.
Otkako se pojavila 1984. godine, SEAT-ova Ibiza je doživjela pet generacija te je prodana u 6 miliona primjeraka, čime je postala najprodavaniji model španskog brenda.
Postoje dvije strane Barcelone. Jedna koja živi u suncu, jedna koja se budi noću. Jedna je inovativna, a druga spremna za izazove. Jedna koja je neizvjesna, a druga koja prkosi svim konvencijama. Jedna strana puna života, druga puna adrenalina. Jedna inspiriše za više zabave, druga budi vaše emocije...
U svijetu automobila određeni modeli donesu velike promjene, ne samo svojim proizvođačima, nego i za industriju cijele zemlje. Primjer za to je prva generacija SEAT-ovog modela Ibiza, koja je igrala važnu ulogu u razvoju španske automobilske industrije, piše Motor1.
Elektrifikacija pod krovom VW koncerna zahvatila je sve brendove. Međutim, Seat je prije svih krenuo ovim putem, ali čini se previše rano. Malo ljudi se sjeća ovog eksperimenta u obliku električnog Toleda, koji je pratio olimpijske sportaše u Barceloni 1992.
Iako se već neko vrijeme nezvanično govorilo o tome, sada su stigle i prve zvanične potvrde. SEAT je prestao sa razvojem novih modela, dok Cupra kao samostalna i sada vrlo profitabilna marka praktično preuzima i nastavlja tamo gdje je SEAT stao.
Naslijedivši gotovo u potpunosti mehaniku generaciju starijeg Audija A4 prepakovanu u sličnu, ali dopadljivu optiku karakteritičnu za Seat, model Exeo je mogao biti recesijski podvig. Međutim, na kraju se ipak pokazao kao promašaj.
Klon Seata Toleda bio je prvi Cheryev automobil, a nastao je mudrim poslovanjem menadžera u vrijeme kada su renomirani proizvođači gledali skeptično na kineske marke u povoju. Put nastanka marke Chery je bio trnovit, a kineski Toledo je bio odskočna daska za jedan od najbrže rastućih kineskih brendova današnjice koji ćemo uskoro dočekati i na bh. tržištu.
Španski Seat će izgraditi novu tvornicu baterija u Martorellu u Španiji veličine devet fudbalskih terena. Čelnici španske kompanije odlučili su u ovu tvornicu uložiti još 300 miliona eura, uz sredstva dobivena iz EU fonda.