Njemačka kompanija je isporučila 14.869 električnih automobila prošlog mjeseca, odnosno 308 više u odnosu na Teslu. Ovo je prvi put da je BMW prodao više električnih vozila od Tesle na Starom kontinentu.
Teslina prodaja u Evropi je u julu opala. Model Y, koji je i dalje najprodavaniji električni automobil, zabilježio je pad registracija za 16 posto, što iznosi 9.544 automobila. Model 3 nije prošao mnogo bolje, jer je broj registracija pao za 17 posto na 4.694 primjerka.
Ukupno evropsko tržište električnih automobila također ne izgleda sjajno. Prodaja je pala za 6 posto u poređenju na prošlu godinu, a ovaj pad je rezultat nedostatka vladinih poticaja i brige kupaca o tome koliko će njihova vozila vrijediti u budućnosti.
Uprkos izazovima, nekim električnim modelima dobro ide. Volvo EX30 je drugi na listi sa 6.573 prodana primjerka, dok je Volkswagen ID.4 na trećem mjestu s 5.295 prodanih primjeraka.
Šire evropsko tržište automobila pokazuje određeni rast. Ukupna prodaja automobila je porasla za 2 posto u odnosu na julu 2023. godine te je dostigla 1,03 miliona automobila. SUV-ovi su i dalje popularni te čine 54 posto svih prodanih vozila.
"Kupci u Evropi sada imaju izbor veći nego ikad ranije, a SUV-ovi su udobnija i poželjnija opcija za mnoge. Ove činjenice uz povećanje dostupnosti pristupačnih modela, pomažu kupcima da se prebace s tradicionalnih segmenata na SUV-ove", izjavio je analitičar Felipe Munoz.
Kada je riječ o svim automobilskim modelima, ne samo o električnim, Dacia Sandero je najprodavaniji model s 22.398 primjeraka. Volkswagen T-Roc je drugi s 19.254 prodana primjerka, dok treće mjesto pripada Toyoti Yaris Cross zahvaljujući 17.314 prodanih vozila.
Fpod Puma, koja je bila britanski best seller u 2023. godini, u Evropi ne kotira tako dobro. Nalazi se na 20. mjestu s 10.343 prodana primjerka, što je pad od 25 posto u odnosu na prošlu godinu.