Komentari (51)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Ma nisu skupi, eno načelnik Novog Sarajeva Tanović VW-a po povoljnoj cijeni, od naših para za 90.000KM u slovima devedeset hiljada maraka, pazi sad to rentao, znači nije kupio, pa da ostane opštini nego rentao na 4 godine... Kaže ako osvoji još jedan mandat, i ako bude dovoljno budala da za njega glasaju, rentat će opet
Ma ne samo što je rentao nego što je po medijima izjavljivao kako je to odličan potez,kako bi svi tako trebali napraviti. Bože moj koga mi izabiremo na izborima....i ne zaslužujemo bolje!
A još je taj načelnik, by the way, član SDuPea!
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Samo vjerovanje u elektrifikaciju saobracaja je GRESKA, da ne pricamo o ostalim faktorima koji ovu pricu cine naucnom fantastikom.
Autoindustrija EU I treba da propadne. Sama cinjenica da VW svoj ID3 U Kini prodaje za nekih 15-16.000€ a od Njemca u svojoj drzavi trazi 30-35.000€ je cirkus. Kada se VW-u postavi pitanje zasto je to tako, dobije se odgovor: platezna moc kineza je manja I moramo prilagoditi cijenu vozila trzistu I da Su im putevi dostave dijelova u Kini "pred nosom". Pa majka mu stara, nije valjda da svaki Brod koji dodje prevoza u sebi dijelove za samo jedno vozilo pa je razlika U cijenu dupla.
nafta, recimo i da je ima dovoljno za narednih 1000 godina = nečisto užas, komplikovano i skupo, benzin je zapaljiv a i plin, kad smo već kod zapaljivosti. 2) energija i energetska (ne)ovisnost o velikim igračima. prvi ja bih volio da upravljam svojom energijom koju sam sâm kod kuće ulovio od sunca ili koječega. 3) decentralizacije energo mreža i otpornost na velike blackouts kao U Texasu one godine. i4) najvažnije = jeftinija struja iz solarnih PV ploča nego iz TE.
u vezi kvalitete baterija, pratite EV Clinic, pravo fin hrvatski kanal na fejsu, čovjek objašnjava kako na jeftin načina popravlja baterije. SUV je najgluplji koncept automobila divno opisan u seriji How I met your mother kao Monsteositily 3000,i onda manji model 'Monstrosity Sport' is smaller but still freaking huge. Fizika 101: veće i teže auto - više energije na pokretanje i više dijelova na kočnice
ne nisu, ali su se zaJebali u cijenama... pa ko je lud kupiti VW UP ili renault ZOE za 30 hiljada eura????
Benjamini treba kupit jedan na baterije.....
Ako evropa cita KLIX, ozbiljno ce se zabrinuti!
Polako s tim električnim automobilima ! To je još podaleko ! Nafte i plina ima na pretek , i dok se to ne iskoristi držite se motora SUS ! Potrebno je samo razviti kvalitetno gorivo i sve će bit OK !!!
Najveći problem u cijeloj priči ( i ne samo ovoj) je što se sva proizvodnja preselila u Kinu. Boomernag je u stvari samo u letu nazad.
Bas sam prije nekoliko dana na razgovoru sa poslovnim partnerom kojem je biznis vezan za energiju pricao o tome. Kaze, ja vozim Teslu ali samo po gradu, kad idem malo dalje uzimam zeninog dizela jer sa Teslom moram planirati stajanja na punionicama, koje u dosta slucajeva i ne rade. Uz to, promasaj je da se poticaj daje ljudima koji kupuju auta od 100000, umjesto da se daju na auta od 20-30000, da bi bila pristupacna onima koji se bore da ih kupe.
krkljo- poruci svom pos. partneru da u zeninom Tesli na ekranu ima sve informacije u realnom vremenu o svakom teslinom punjacu …. . i pitaj ga kako je moguce da neko ko vozi Teslu nezna to 👅
Gluposti, elektricni su promasaj. Ne toliko zbog baterija i da ih se mora mjenjati jer im pada kapacitet vremenom, nego i zbog guzvi za punjenje, kao i cijena struje! Jeftinije sipati benzin nego struju.
Cijena jedne baterije se krece +10 000 eura. Kad ti baterija ode, mozes auto baciti.
Hidrogen samo.
Zahvaljujuci kinazima zapadna demokratija vise ne moze da muze normalnog smrtnika do kraja i da ga drzi na ivici bankrota time sto prave sistem da sve sto zaradis vratis i u najboljem slucaju ne ulazis u minus i dodatno ides u kreditne vratolomije.
nista bez sirotinje, htjeli zivjet od elite al ne more, a el vozila vise zagadjuju kad se uzme cijena nabavke materijala al sve to se radi u Africi pa nije bitno, plus nema servisa, nema punionica, struja poskupljuje itd
Do kad vise suptilna reklama za kineze?? Ama djaba i jednim i drugim, elektricnim autima pala prodaja u evropi drasticno!! Hjebo vas vasi reklamni kineski tekstovi! Ne bi kineza sa aliexpressa kupio, kad bi ga kinezi 90% platili!!
Ma imaju repe boliii ih i..