Dok jedni tvrde da je za sve kriv Volkswagenov "Dieselgate“ skandal, drugi kažu da je za sve manju popularnost dizelskih motora u putničkim automobilima kriva sveopšta elektrifikacija.
Kako god, Citroën je među posljednjim automobilskim kompanijama koje će uskoro odustati od dizelskih pogonskih rješenja, a naznake kraja stigle su s nedavno predstavljenim modelom C5 X koji se evropskim kupcima nudi samo u kombinaciji s benzinskim motorima i hibridnim pogonom čiji dio (opet) čini samo benzinski motor.
Nenaklonjenost dizelima iskazao je i prvi čovjek francuske kompanije pod okriljem PSA grupacije Vincent Cobée koji je u posljednjim izjavama za medije rekao da je zastupljenost Citroënovih modela koje pokreću dizelski motori drastično manja u odnosu na zastupljenost prije pet godina, a trend pada se nastavlja.
Bez investiranja u razvoj novih dizelskih pogonskih opcija Citroën će još neko vrijeme nuditi svoje (odlične) dizelske BlueHDI motore u nekoliko modela, a nakon toga će se po svemu sudeći priključiti sve većem društvu čije automobile pokreće samo benzin i struja.
Utješno za ljubitelje dizela je što u Mercedesu, BMW-u, Audiju, Volkswagenu i još nekoliko automobilskih kompanija vjeruju da vrijeme dizelskih motora nije prošlo.