Iako su mnogi proizvođači poput Volva saopćili da više neće razvijati dizelske motore te da će ukagati u elektrifikaciju, Mazda će nastaviti poboljšavati svoje dizelske i benzinske motore uz druge pogone kao što su električni i plug-in hibridni.
Popularnost dizela značajno opada, posebno nakon skandala Dieselgate. Od tada je prodaja dizela samo u Velikoj Britaniji opala za 20 posto.
"I dalje se držimo dizelskih motora, a 2020. godine ćemo imati novi pristup. Pokazat ćemo vam kako čisti i efikasni mogu biti dizelski motori", izjavio je šef Mazde u Evropi u odjelu razvoja i istraživanja Christian Schultze.
"Iznenadit ćemo vas sljedeće godine, nema mnogo razlika između benzina i dizela", dodao je Schultze kada mu je postavljeno pitanje da li će taj motor koristiti sličnu tehnologiju kao i Mazdin nedavno predstavljeni Skyactiv-X benzinski motor.
Skyactiv-X 2,0-litarski benzinac prvi je serijski benzinac na svijetu koji koristi prednost kompresijskog paljenja poput onog u dizelskom motoru. Rad ovog motora se bazira na korištenju siromašne smjese zraka i goriva čime se smanjuju potrošnja goriva i emisija CO2.
Osim benzinskih motora i dizela nove generacije, Mazda će nuditi električne i plug-in hibridne automobile.
Prvi Mazdin električni automobil će biti predstavljen ove sedmice na Sajmu automobila u Tokiju. To će biti mali SUV za gradsku upotrebu s dometom od 240 km.