Sa preko 10 miliona prodanih automobila u 2014. godini Toyota je uvjerljivo najuspješnija marka automobila na svjetu, a pratili su je Volkswagen i General Motors. Ipak, postavlja se pitanje da li su to zaista najpopularnije marke automobila među populacijom. Djelimičan odgovor ponudila je analiza koju je napravio magazin TopSpeed, a koji je na osnovu statističkih rezultata o pretragama po zemljama kreirao vrlo zanimljive inforgrafike.
Rezultati pretraga zasnovani su na izvještaju koji je sastavio Google krajem 2014. godine, a uključio je i imena automobilskih marki.
Tako rezultati u većini svijeta pokazuju da najbolje prodavana marka u određenoj zemlji nije automatski i najpopularnija, barem na internetu. Tako iznenađuje da je u SAD-u Toyota tek na četvrtom mjestu, dok Volkswagen nije bio ni u prvih deset.
Slično je i u Bosni i Hercegovini. Iako bismo svi očekivali da su Škoda i Volkswagn najpopularnije pretrage iz naše zemlje, rezultati ove analize pokazuju da je u BiH najviše "guglan" BMW, baš kao i u okolnim zemljama. Jasno to možda više govori o našim željama i maštarijama, dok će i dalje većina nas i dalje kupovati Škode i Volkswagene.