BMW iX1 će na početku prodaje, koja počinje u oktobru, biti dostupan samo kao model xDrive30, a od verzije s konvencionalnim pogonom se razlikuje po blako modificiranoj prednjoj maski, plavim detaljima oko bubrežaste "rešetke" te modificiranom donjem dijelu branika. Isti plavi detalji se vide i bočno ispod vrata, kao i na stražnjem braniku. Sve u svemu, iX1 izgleda gotovo identično kao i standardni X1.
Međutim, ono što krije karoserija potpuno je različito, iX1 je odbacio SUS motor te je usvojio potpuno električni pogon koji čine dva elektromotora, po jedan na obje osovine. Kombinovano ovaj sistem isporučuje 313 KS i 494 Nm obrtnog momenta, tako da je iX1 jedan od najsnažnijih članova treće generacije X1 porodice. BMW obećava vrhunsku trakciju i stabilnost zahvaljujući pogono na sva četiri točka, kao i ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 5,7 sekundi.
U pod je postavljena ravna baterija kapatiteta 64,7 kWh koja nakon jednog punjenja omogućava domet između 413 i 483 kilometra. Baterija podržava BMW-ovu najnoviju tehnologiju punjenja te novi softver koji koristi i BMW i7, a to znači da je omogućeno DC punjenje do 130 kW, odnosno da se baterija do 70 posto kapaciteta može napuniti za 29 minuta.
AC punjenje je moguće jednofaznom i trofaznom strujom snage do 22 kW.
Međutim, važno je istaći da su sve saopćene performanse bazirane na trenutnoj fazi razvoja modela iX1.