Riječ je o subkompaktnom električnom SUV-u, koji će debitovati 2025. godine s osnovnom cijenom od 25.000 eura. Iz Škode obećavaju da će ponuditi prostranu unutrašnjost te domet veći od 400 kilometara.
Automobil je predstavljen tokom Škodine godišnje konferencije za medije na kojoj je kompanija saopćila svoje finansijske rezultate i buduće strateške planove. Prvobitno se očekivalo da će češki brend pokazati kompaktni SUV Elroq koji se očekuje ove godine kao električna alternativa modelu Karoq, no to se nije dogodilo. Prisutni su umjesto Elroqa imali priliku vidjeti Epiq, koji stiže 2025. godine kao "rođak" nadolazećeg Volkswagenovog modela ID.2 i Cupra Ravala.
Epiq je dug oko 4,1 metar, što odgovara dužini Fabije. Eksterijer je usvojio novi dizajnerski jezik Modern Solid, podignut je i ima prepoznatljivi LED svjetlosni potpis. Nalikuje na manju verziju Škodionog Vision 7S koncepta iz 2022. godine sa sličnim "Tech-Deck Face" licem umjesto tradicionalne maske. Koncept je lakiran u Moon bijelu nijansu s diskretnim narandžastim detaljima i futurističkim trokrakim felgama. Uvećane zaštitne ploče služe i kao usisnici, na krovu su nosači, a plastične obloge naglašavaju avanturistički stav modela. Ostaje da se vidi šta će od ovoga biti zadržano za produkcijsku verziju.
Uprkos "kompaktnom tragu točkova", Škodin EV će prema obećanju pružiti "epsku količinu prostora". Unutrašnjost s pet sjedišta će biti upotpunjena velikim prtljažnikom zapremine 490 litara. U skladu sa Škodinom budućom strategijom, očekuje se široka upotreba održivih materijala u unutrašnjosti, zajedno s raznim Simply Clever funkcijama, a kako bi se poboljšale karakteristike praktičnosti.
U fokusu minimalističke armaturne ploče je veliki samostojeći ekran infotainment sistema, koji je uparen s manjim digitalnim instrument klasterom. Ostale značajne karakteristike uključuju futuristički dvokraki upravljač s integrisanim dugmadima, ultra tanke ventilacijske otvore, mobilni digitalni ključ i pretinac za bežično punjenje mobitela ispod grupe fizičkih dugmadi na centralnoj konzoli.
Škoda nije otkrila nikakve tehničke specifikacije osim dometa većeg od 400 kilometara, no potvrđeno je da će automobil podržavati dvosmjerno punjenje. To će vlasnicima omogućiti da koriste bateriju za napajanje elektronskih uređaja i kućanskih aparata.
Počevši od 2025. godine, proizvodnja Škode Epiq će se obavljati u fabrici Volkswagen Grupe u Pamploni u Španiji zajedno s modelima Volkswagen ID.2 i Cupra Raval. Ova tri subkompaktna električna automobila će koristiti novu verziju MEB platforme te se očekuje da će dijeliti iste opcije pogona i baterije.
Škoda u narednim godinama namjerava investirati 5,6 milijardi dolara u električnu mobilnost te planira predstaviti šest električnih modela do kraja 2026. godine.
Ipak, češka kompanija će nastaviti razvoj drugih pogonskih sklopova, uključujući visokoefikasne motore s unutrašnjim sagorijevanjem. blage hibridne i plug-in hibridne pogne. Još preciznije, Škoda će nuditi modele sa SUS motorima sve dok ih kupci žele kupiti, a pravni okvir dozvoljava njihovu prodaju.
Tokom 2023. godine je Škoda prodala 866.800 automobila, što predstavlja povećanje za 18,4 posto u odnosu na 2022. godinu. To je rezultiralo prihodom od 26,5 milijardi eura, odnosno povećanjem od 26,2 posto, kao i operativnim profitom od 1,8 milijardi eura (povećanje od 182,3 posto) uprkos negativnom uticaju povlačenja s ruskog tržišta.