Druga generacija
21

Opel Grandland Electric je tu, porodični SUV sa smjelim dizajnom i impresivnom autonomijom

A. M.
Opel je obećao da će postati brend električnih automobila do 2028. godine i ne odustaje od toga unatoč padu tržišta ovog tipa vozila. Njemački brend širi ponudu baterijskih vozila sa električnim Grandlandom druge generacije, koji u najprestižnijoj verziji dostiže 700 kilometara autonomije s jednim punjenjem.

Najveći Opelov SUV, debituje na tržištu automobila s nultom emisijom štetnih gasova. U ponudi Grandlanda će biti i hibridi, što je očekivano s obzirom da je Opelov SUV klon Peugeota 3008.

Estetski, nema većih razlika između električnih i hibridnih verzija, tako da ćemo ih teško razlikovati, osim po zvuku kad se kod hibrida aktivira benzinski motor.

Ni iznutra nema razlike, zadržavajući digitalnu instrument tablu od 10 inča i ekran osjetljiv na dodir multimedijalnog sistema koji, u zavisnosti od nivoa opreme, može imati ekran s dijagonalom od 10 inča do 16 inča. Logično, multimedijalna platforma i instrumenti će biti prilagođeni pogonskom sistemu s posebnom grafikom koja prikazuje informacije o napunjenosti baterije, njenom statusu, potrošnji energije i režimima vožnje za bolju upotrebu itd.

Novi Grandland Electric će i dalje imati ergonomska sjedišta certificirana od strane AGR-a, sada s novim bočnim osloncima podesivim prema ukusu vozača i putnika, presvučena Nappa kožom, pa čak i s hlađenjem i različitim programima za masažu. Novost na sjedištima Intelli-Seat je žlijeb u centralnom dijelu sjedišta koji smanjuje pritisak na trtičnu kost.

Opel takođe predstavlja novo rešenje "Pixel Box", kutiju u kojoj se nalazi induktivna površina za punjenje za pametne telefone, koja takođe služi kao prostor za skladištenje i dodaje druge pregrade za ukupni kapacitet od 36 litara.

Novi Grandland Electric stiže na tržište s baterijom nove generacije i tri nivoa neto kapaciteta od 73 kWh, 82 kWh i 97 kWh. Električni SUV nudi vrlo visoke zahvalne, pa čak i impresivne domete od 523, 582 i 700 kilometara s jednim punjenjem, iako potonji neće biti dostupan prilikom lansiranja i stići će kasnije sljedeće godine. Sve tri verzije će biti povezane sa elektromotorom maksimalne snage 157 kW, što je ekvivalentno 213 KS.

Grandland Electric ima selektor s tri režima regeneracije energije između kojih vozač može birati, a sistem punjenja podržava snagu do 160 kW jednosmjerne struje. Na lokacijama s brzim punjačima, električnom SUV-u ove marke munje potrebno je nešto manje od 30 minuta da se napuni do 80 posto kapaciteta baterije.

Nova Opel Grandland Electric serija, koja cjenovno u EU starta od 39.850 eura, bit će u prodaji u narednim sedmicama, a očekuje se da će prve jedinice stići u prodajne salone početkom nove godine.

Novi Grandland se proizvodi isključivo u Eisenachu, u Njemačkoj. U tu svrhu postrojenje je transformisano u pravo elektro postrojenje.