Automobili na baterije sve više omogućavaju superiornije performanse u odnosu na bilo koji automobil s unutrašnjim sagorijevanjem. Iako bi ovo moglo biti njihova najveća prednost, istina je drugačija. U očima milionera, električni automobil je nepoželjna stvar.
Ipak, automobilski pejzaž se dosta promijenio. Sredinom prošle decenije i na početku ove, svi su uzimali zdravo za gotovo da će tržište biti potpuno elektrifikovano do 2030. godine. Mnogi brendovi su predstavili svoje hrabre planove lansiranja, ali svaki od njih naišao je na zid stvarnosti. Tržišni udio električnih automobila daleko je od onoga što bi trebao biti. Evropa već razmatra e-goriva kao alternativu, dok su planovi za odlaganje emisija predviđeni već ove godine.

Vozači imaju veoma težak period kada je u pitanju kupovina automobila. Pred njima je mnogo opcija, ali nijedna nije savršena. Hibridi, elektrika, plug-in hibridi, mikrohibridi... Ovo su svakodnevni pojmovi koji imućnima malo ili nimalo nisu bitni. Oni nemaju tih problema, a ne zanimaju ih posebno ni električni automobili, što pokazuju brojke.
Kompanije poput Lamborghinija ili Ferrarija postižu konstantno prodajne rekorde, dok se mnoge druge marke razmatraju povlačenje strategije sa svojim električnim automobilima. Najznačajniji slučaj je Porsche Taycan, kojeg su čak nazivali "ubicom superautomobila". U početku je bio uspješan, ali danas se teže prodaje.

Bogati traže ekskluzivnost, a električni automobili im to ne mogu pružiti. Izvršni direktor Rimac Automobila Mate Rimac to je više puta jasno rekao.
"Kada smo počeli da razvijamo Neveru, električni automobili su bili atraktivni. Sada je elektromobilnost uobičajena, a kupci hiperautomobila žele da se razlikuju od ostatka tržišta."
Rimac Nevera je trenutno najradikalniji električni automobil na svijetu. Sa skoro 2.000 konjskih snaga oborio je skoro svaki brzinski rekord. Nevera košta dva miliona eura i trebala bi biti magnet za bogataše. No, to nije slučaj.

Trebalo je proizvesti samo 150 Rimac Nevera. Do sredine prošle godine prodato ih je samo 50. Sam Mate je priznao da njegov sljedeći automobil neće biti 100 posto električni. On će se odlučiti za alternativne elektrifikovane sisteme kao što su plug-in hibridi visokih performansi ili hibridi gdje benzinac nastavlja kontrolisati performanse.
Takav je ustvari novi Bugatti. Tourbillon, nasljednik legendarnog Chirona, predstavljen je sa snažnim 16-cilindarskim motorom s asistencijom hibridnog sistema. Za razliku od Rimca, Bugatti proda svaki automobil koji proizvede, iako svaka jedinica može koštati dvostruko više od Nevere.

Bogati smatraju da je električni automobil sve samo ne ekskluzivan. Živimo u svijetu u kojem proizvođač pristupačnih mobilnih telefona može proizvesti i preko noći uspjeti s električnim automobilom s više od 1.200 konjskih snaga - Xiaomi SU7. Moć više nije sinonim za renomirane marke, ali ta nova stvarnost ne zanima toliko bogataše.
Sportski automobili sa SUS motorima nastavljaju da povećavaju prodaju. Cijene automobila na aukcijama i preprodajama su u stalnom porastu, a plafon rasta se ne vidi. Milioneri gomilaju termalne SUS automobile kao nedvosmislen znak da je benzin, daleko od nestanka, življi nego ikad.