Očekuje se još modela
15

Stellantis uvodi kineski Leapmotor u Evropu, stižu mali električni automobil i rival Teslinom Modelu Y

D. B.
Ako ih ne možeš pobijediti, prodaji ih. To bi mogao biti Stellantisov stav, koji je potvrdio planove prodaje dva električna modela kineske kompanije Leapmotor u Evropi od septembra ove godine, a još četiri stižu do 2028.

Stellantis, kao i svi zapadni proizvođači automobila za masovno tržište, traži načine da se takmiči s kineskim bradovima koji mogu proizvoditi električne automobile po istim cijenama kao vozila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. Jedan od načina je, čini se, prodaja kineskih automobila pa je Stellantis platio 1,5 milijardi eura za 21 posto udjela u kineskoj kompaniji Leapmotor prošle godine.

Na evropsko tržište prvi stižu električni gradski automobil T03 i električni SUV C10, koji je otprilike veličinom jednak Teslinom Modelu Y. T03 je zapravo mali četverovratni hatchback, koji je nešto manji od Mitsubishi Miragea, a pokreće ga jedan elektromotor koji razvija 101 KS. S jednim punjenjem baterije ovaj automobil može preći 265 kilometara.

Vjeruje se da će Stellantis proizvoditi T03 u Poljskoj, no C10 će se transportovati iz Kine. S obrizom na činjenicu da je Tesla Model Y bio najprodavanije putničko vozilo u Evropi prošle godine, jasno je da je C10 važniji među dva nova električna automobila uprkos generalnom smanjenju potražnje za električnim vozilima.

Međutim, C10 neće biti direktni konkurent Teslinom Modelu Y, no mogao bi se pokazati privlačnim za kupce kojima se sviđa Tesla, no koji nemaju dovoljno novca. Ovaj kineski SUV ima dovoljno mjesta za pet putnika, isporučuje 231 KS i može preći 420 kilometara s jednim punjenjem baterije. To nisu vodeće specifikacije u klasi, ali bi moglebiti privlačne ukoliko cijena automobila bude primamljiva.

Francuska, Italija, Njemačka, Nizozemska, Španija, Portugal, Belgija, Grčka i Rumunija su prve zemlje koje će dobiti Leapmotorove električne automobile počevši od septembra ove godine. U četvrtom kvartalu će Stellantis lansirati brend na Bliskom istoku, u Africi, Indiji, Južnoj Americi i azijsko-pacifičkoj regiji.