SUV vozila i dalje najpopularnija, prošle godine su činila gotovo polovinu ukupne svjetske prodaje
Rastuća popularnost SUV-ova i crossovera postavila je novi rekord u globalnoj statistici prodaje novih automobila, s obzirom da je prodato 36,7 miliona vozila ovog tipa ili 47 posto od ukupne svjetske prodaje novih automobila.
Ovo je rekordan tržišni udio ove klase automobila i znači još veći pad interesa kupaca za tradicionalnim oblicima, kao što su limuzine, karavani i kompakti. Veliki dio tog uspjeha došao je zahvaljujući popularnosti modela Tesla Y, koji je prošle godine prodat u 1,22 miliona primjeraka širom svijeta, odnosno 64 posto više nego godinu prije. To je bio najprodavaniji automobil na globalnom nivou, nadmašivši čak vrlo popularnu Toyotu RAV4 i Toyotu Corollu.
Ako pogledamo statistiku po brendovima, Hyundai Motor Group je imao najveći udio prodatih crossovera i SUV-ova, čak 56 posto. Drugi je bio Ford sa 49 posto, a treći Volkswagen sa 48 posto. Ovu statistiku čini zanimljivim i to, što je po prvi put u svijetu prodato više kineskih automobila nego američkih. Prodaja u obje ove kategorije je rasla, ali je za kineske automobile iznosila 23 posto, odnosno ukupno 13,4 miliona vozila, a za američke automobile "samo" 9 posto ili 11,9 miliona primjeraka.
Rastu kineske prodaje automobila u velikoj mjeri doprinijela je Evropa, uključujući i Veliku Britaniju, gdje su uspješni bili MG 4 i BYD Atto 3. Evropa je prošle godine bila najbrže rastuće tržište, a na Starom kontinentu je prodato 16 posto više automobila u odnosu na prethodnu godinu. U svjetskim okvirima prodato je 10 posto više vozila u odnosu na prethodnu godinu, tj. oko sedam miliona automobila više.