Klimatske promjene su prijetnja čitavom čovječanstvu, zato je važno da svako da svoj doprinos. Visoki zahtjevi su postavljeni i pred brojne institucije, uključujući vlade, kompanije i proizvođače automobila.
Istraživanje o životnoj sredini i električnoj mobilnosti, sprovedeno prošlog avgusta u Evropi, je ukazalo na izrazitu zabrinutost stanovništva starog kontinenta u pogledu klimatskih promjena. Zapravo, 62 % ispitanika je promijenilo svoje životne navike kako bi pomoglo u borbi protiv klimatskih promjena i zagađenja.
Trenutno se nalazimo na samoj prekretnici nove ere koju obilježava još veća osviještenost ljudi o pitanjima ekološke krize i kontrolisanoj upotrebi resursa. Ovoj zelenoj filozofiji se priklonila i Dacia sa svojim Springom – pristupačnim i potpuno električnim novim gradskim automobilom.
Kako bismo zaustavili klimatske promjene, neophodno je razviti oblike prevoza sa manjim ugljeničnim otiskom. Elektrifikacija je ključna komponenta tog procesa, s obzirom da je ugljenični otisak električnih vozila upola manji od onog kod vozila sa benzinskim ili dizel motorom.
Upravo zato 8 od 10 ljudi u Evropi zagovara širu primjenu električnih i hibridnih vozila u narednih deset godina. Iako bi najbolji pristup bio spajanje ekoloških interesa ljudi sa njihovom željom da smanje troškove upotrebe svog automobila, prelaz na električnu mobilnost i dalje će se odvijati sporo.
"Ljudi su skloni da vjeruju da će neprestano morati da pune svoj električni automobil, kao da dnevno prelaze 2000 km! Međutim, samo 10% vozača pređe takvu udaljenost – i to, u najboljem slučaju, jednom godišnje. Da biste shvatili koliko je jednostavno puniti automobil kod kuće i kako je lijepo započeti dan sa napunjenim "rezervoarom”, jednostavno trebate neko vrijeme da živite sa električnim automobilom. Zatim, ljudi vjeruju da električni automobili koštaju više od benzinskih i dizel, što često nije istina. Problem je u tome što stavljaju težište na kupovnu cijenu, a zanemaruju ukupne troškove vlasništva.”, rekao je Erik Schilb, stručnjak za električna vozila.
Neki od razloga zbog kojih Evropljani oklijevaju u potpunosti da prihvate električnu mobilnost su visoka kupovna cijena, ograničen domet kao i pitanja punjenja i vremena koje je za to potrebno. Više od polovine ispitanika očekuje da proizvođači proizvedu i plasiraju povoljnija električna vozila.
Konačno pristupačni električni modeli
Ali, postavlja se pitanje kako dizajnirati pristupačno električno vozilo koje ispunjava sadašnje i buduće potrebe vozača. Dacia ima odgovor i na to.
Revolucionarna marka koja je uzdrmala automobilsku industriju popularnim modelima kao što su Logan, Sandero Stepway i Duster krenula je u osvajanje električnog tržišta sa novim gradskim automobilom – Dacijom Spring.
Vjerna svom identitetu, Dacia je ponudila najpristupačniji električni automobil na evropskom tržištu. Sa dometom do 305 km u gradskoj (WLTP) i 230 km u mješovitoj vožnji (WLTP), Spring je savršen za svakodnevna, ali i duža putovanja. Uzevši u obzir da evropski vozači dnevno pređu oko 30 km, jednom napunjena baterija će im biti dovoljna za cijelu nedjelju vožnje. Spring je jednostavno voziti i puniti. U trenu je osvojio evropske kupce i dostigao 40.000 narudžbi za samo osam mjeseci.