Ranije ove godine je Fiat najavio da namjerava povećati proizvodnju Pande za oko 20 posto kako bi se zadovoljila potražnja te je tvrdio da je model "lider tržišta u Italiji te lider segmenta u Evropi". Nakon toga je direktor Fiata Olivier Francois potvrdio da će se proizvodnja u Pomigliano d'Arcu nastaviti najmanje do 2027. godine, što se činilo kao "mirna vožnja" za gradski automobil koji je prisutan u italijanskim garažama već desetljećima.
Međutim, samo osam mjeseci kasnije se čini da Stellantis, kompanija u čijem je vlasništvu Fiat, ima drugačije planove. Gigant zaustavlja proizvodnju narednog mjeseca "zbog teških uslova na tržištu" i to od 11. novembra, što će trajati nekoliko dana, a to će utjecati na proizvodnju Pande i sklapanje motora.
Ova odluka dolazi nedugo nakon što je Stellantis "povukao kočnicu" u postrojenju Mirafiori, koje proizvodi Fiat 500e i Maserati GranTurismo.
I dok prekid proizvodnje ukazuje na slabu potražnju, Pandi ipak ide prilično dobro. U julu je Fiat saopćio da je model najprodavanije vozilo u Italiji sa 63.500 prodanih primjeraka i povećanjem od 21 posto u odnosu na prošlu godinu. Ipak, iz Stellantisa tvrde da je pauza neophodna jer se suočava s "putem koji nalaže teške odluke i nimalo lagana rješenja".