Volkswagen Grupa u Norveškoj obustavlja prodaju vozila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem
VW modele koji se prodaju u Norveškoj uvozi Moller Mobility Group, a ranije ovog mjeseca je ovaj uvoznik saopćio da će prestati primati narudžbe za putničke automobile sa SUS motorima u Norveškoj u decembru ove godine. Još uvijek nije jasno da li ovaj potez uključuje i Volkswagenova komerijcalna vozila, no čini se da će to biti slučaj.
Oni koji su pratili put Norveške do titule lidera u svijetu električkih vozila neće biti iznenađeni. Električna i plug-in hibridna vozila su u septembru činila 93 posto ukupne prodaje novih putničkih automobila, od čega je najviše potpuno električnih. VW je prodao 102.000 električnih automobila u Norveškoj u proteklih 10 godina te je jasno zašto više ne vidi potrebu da kupcima nudi modele sa SUS motorima.
Najprodavaniji električni automobil u Norveškoj i dalje je Teslin Model Y, koji je ove godine prodan u 20.202 primjerka. Potom slijedi Volkswagenov ID.4, koji je pronašao put do 5.832 vlasnika. Na trećem mjestu je Škodin Enyaq s prodanih 4.730 primjeraka.
Među ostalim popularnim električnim modelilima koje VW nudi u Norveškoj je ID.3 (2.788 primjeraka), ID. Buzz Cargo (2.624 primjerka), ID. Buzz Pro (1.273 primjerka) i ID.5 (1.228 primjeraka).
Uvoznik VW automobila u Norvešku se za prelazak na električne modele priprema već dugo, tačnije, prije tri godine je nagovijestio da će "ugasiti" SUS automobile do 2023. godine. Rast potražnje za električnim automobilima u Norveškoj potiče i činjenica da ih je norveška vlada oslobodila poreza nametnutog automobilima s benzinskim i dizelskim motorima.