Uskoro će deveta tvornica zaživjeti u obliku Ford Cologne Electric Vehicle Center u Njemačkoj, a budući da novi električni Fordovi takođe dolaze na MEB platformi, brojka njenih korisnika će samo rasti. No, ono što je zanimljivije i zbog čega VW ima nevjerovatan talent da resurse crpi do iznemoglosti to je što će MEB arhitektura uskoro biti biti prilagođena u MEB Entry, prilagođenu za male automobile i crossovere. Vozila temeljena na MEB Entry već su potvrđena za proizvodnju marki Volkswagen, Škoda i Cupra. Što se tiče Seata, vjeruje se da će Cupra u potpunosti zamijeniti ovaj brend do 2030. godine i da će Seat do tada pretvoriti u marku urbane mobilnosti. S druge strane, VW je najavio da će crpiti MEB platformu sve do 2026. kada je najavljena nasljednica SSP koja će prepoloviti vrijeme punjenja, adaptaciju šasije za svaku marku unutar VW kocerna i omogućiti bildanje snage elektromotora do čak 1700 KS.
Karakteritično za MEB vozila, koja standardno dolaze s pogonom na zadnje točkove za razliku od pogona na prednje kod MEB Entry, Volkswagen grupa trenutno proizvodi MEB vozila u Evropi, Narodnoj Republici Kini i Sjedinjenim Američkim Državama. Od ID.3 hatchbacka do nedavno predstavljenog ID.7, preko Škode Enyaq, Audija e-Tron, Cupre Born, pa čak i kod kombija Buzz s dugim međuosovinskim razmakom, MEB uredno prolazi kod svih njih. Ono što je još iznenađujuće je da je Volkswagen pristao dijeliti ovu platformu s Fordom, a Explorer EV bi neizbježno mogao kanibalizirati ID.4 u Evropi.
To je ipak samo privremena saradnja. Martin Sander, voditelj razvoja električnih vozila Plavog ovala u Evropi, potvrdio je da Ford razmatra sve moguće opcije za život nakon MEB-a. Čitajući između redova, Ford će se ili udružiti s drugom kompanijom ili razviti vlastitu malu platformu. Dugoročno, posebno nakon što Evropska Unija zabrani prodaju novih vozila na fosilna goriva, razvoj platforme mogao bi biti isplativiji od korištenja dizajna, električnih sistema i softvera druge marke.
Volkswagen je imao mnoštvo problema vezanih uz softver od prije, te isti nisu stvarali probleme samo za ID.3 i to odmah nakon što je ušao u serijsku proizvodnju, problemi vezani uz softver su se bili proširili i na Golf Mk8. Nedavno je Volkswagen otpustio najviše rukovodioce softverskog odjela Cariad. Softver igra veliku ulogu u svakom modernom vozilu, uključujući i običnog trocilindraša poput Volkswagen Pola. Softver je još kritičniji u električnim vozilima koji su više osjetljivi na loše kodiranje i statistički veći broj grešak od automobila sa SUS pogonskim motorom.
Prema izvještaju s tržišta ID.4 je čvrsto zasjeo na ljestvici najprodavanijih električnih vozila, iako Tesla i dalje dominira prodajom na globalnoj razini sa svojim crossoverom Model Y i kompaktnom limuzinom Model 3. Kineski brendovi sami po sebi prilično dobro napreduju, posebno Wuling, BYD i GAC, tako da nas u bliskoj budućnosti tek čeka poplava različitih modela na tržištu električara.