Pad od skoro 60 posto
0

Za strašan pad prodaje Maseratija šef Stellantisa okrivio neefikasan marketing

A. M.
Prema riječima šefa Stellantisa Carlosa Tavaresa, za lošu prodaju Maseratija kriv je neefikasan marketing. Isporuke italijanske marke pale su s 15.300 iz prošle na 6.500 jedinica u prvom polugodištu ove godine.

Nedavno je Stellantis objavio podatke o pojedinačnoj prodaji automobila svojih brendova vezano za prvo polugodište tekuće godine. Podaci su šareni i neubjedljivi, odnosno stvari za Maserati nisu baš ružičaste.

U razdoblju januar - juni 2024. godine isporuke italijanske marke pale su s 15.300 na 6.500 jedinica, što je pad od blizu 60 posto. Za ovaj negativan učinak kriv je neefikasan marketing, smatra Carlos Tavares, prvi čovjek Stellantisa.

"U slučaju Maseratija, imamo prave automobile i prave tehnologije. Možemo ponuditi modele sa SUS motorima ili 100 posto električne luksuzne sportske automobile. Ako je prodaja trenutno slaba, to je stvar marketinga. Također, ostvaren je veliki napredak na strani kvalitete, ali sada moramo raditi na marketingu, moramo doprijeti do potencijalnih kupaca i isporučiti pravu poruku za pravo pozicioniranje," rekao je Tavares.

Prije tri godine Stellantis se obavezao da će ulagati u svih 14 brendova u grupaciji u sljedećih 10 godina. Dakle, barem do tada, Maserati je siguran.

Međutim, italijanska marka je u procesu transformacije svoje palete modela. Maserati je ove godine svijetu predstavio potpuno električni GranCabrio Folgore, a sljedeće godine će debitovati MC20 Folgore. Zatim slijedi veliki SUV, također električni, a 2028. stiže i električni Quattroporte.

Kompanija je nedavno proizvela posljednji primjerak limuzine Quattroporte s kojom je ujedno "sahranila" i V8 agregat.