Corvette se ove godine neće trkati na Le Mansu
Na ovogodišnjem izdanju legendarne trke izdržljivosti 24 sata Le Mansa među automobilima GT klase nažalost neće biti žutih Corvetta C8.R.
Na ovogodišnjem izdanju legendarne trke izdržljivosti 24 sata Le Mansa među automobilima GT klase nažalost neće biti žutih Corvetta C8.R.
Automobil s kojim će američka kompanija Scuderia Cameron Glickenhaus (SCG) u novoj najsnažnijoj kategoriji naredne godine učestvovati u trci 24 sata Le Mansa ipak neće pokretati ranije najavljen V6 motor.
Organizatori legendarne utrke 24 sata Le Mansa saopćili su da se ovogodišnji događaj odgađa zbog pandemije koronavirusa.
Iza projekta T.50 koji se smatra duhovnim nasljednikom McLarenovog čuvenog trosjeda F1 i ovaj put stoji legendarni britanski konstruktor Gordon Murray.
SCG se priključio kompanijama koje će od naredne godine u trkama izdržljivosti (FIA WEC) svoju slavu tražiti u novoj najsnažnijoj "hypercars" klasi.
Prvi čovjek AMG-a Tobias Moers u izjavi za medije također je rekao da njihov model AMG One neće loviti ni nedavno ostvaren brzinski rekord Bugattija.
I ovaj put bez adekvatne konkurencije, dva hibridna LMP1 prototipa Toyote stigli su do prvog i drugog mjesta u generalnom poretku, a za uzbuđenje na 87. izdanju najveće i najteže trke svih vremena pobrinuli su se vozači automobila iz klase GTE Pro.
Prvi čovjek švedske automobilske manufakture otkrio je da su u Koenigseggu veoma zainteresovani za učešće u trkama izdržljivosti među kojima je i najčuvenija trka 24 sata Le Mansa.
Posljednja u nizu izvanrednih restauracija s adekvatnim modifikacijama na temu Porschea 911 (prije Serije 993) stigla je iz britanske manufakture koju je prije 24 godine osnovao Paul Stephens.
Mazda više nije jedina japanska automobilska kompanija koja je trijumfovala na jedinstvenom francuskom klasiku, jer je Toyota konačno stigla do najvišeg podijuma na 86. izdanju trke 24 sata Le Mansa. Za upućene pirova pobjeda, zbog činjenice da hibridne LMP1 Toyote ovaj put nisu imale adekvatnu konkurenciju.