Volkswagen i Audi neće odustati od SUS motora, planovi elektrifikacije odgođeni
![Foto: Volkswagen](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/b_250217084.jpg?v=1)
Prelazak na električne automobile je sporiji nego što su se proizvođači nadali. Kao rezultat toga, većina njih je odlučila odgoditi svoje planove elektrifikacije i produžiti vijek trajanja svojih motora s unutrašnjim sagorijevanjem kako bi se prilagodili tržišnim uslovima.
Među tim markama su sada Volkswagen i Audi, koji bi trebali odgoditi svoje planove za elektrifikaciju. Prema prvobitnom planu, ove dvije marke planirale su lansirati svoje posljednje modele s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem 2026. godine. Nadalje, Volkswagen i Audi su od 2033. godine trebali postati isključivo električni brendovi. Ovaj plan više ne važi, navode njemački mediji.
Njemačka publikacija Handelsblatt prenosi da će Volkswagen i Audi investirati u ažurirane verzije svojih sadašnjih modela sa SUS motorima, koji će biti u ponudi najmanje do početka sljedeće decenije. Zvanična odluka o ulaganju u ove modele bit će donesena u martu.
![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/250217084.1_xl.jpg?v=1739793148)
Najava dolazi nakon dugog perioda u kojem su gotovo svi brendovi u Volkswagen Grupi, kao i drugi konkurentski brendovi, odgodili svoje planove za elektrifikaciju zbog usporene prodaje električnih automobila. Prošle godine, Porsche je najavio da će kreirati motore s unutrašnjim sagorijevanjem za buduće modele koji su u početku bili isključivo električni.
Bentley je također odgodio lansiranje svog prvog serijskog električnog modela za godinu dana i odustao od plana da od 2030. postane čisto električni brend. Lamborghini je također odgodio lansiranje svog prvog električnog modela do 2029. godine.
Naravno, odluke menadžmenta Volkswagen Grupe će uticati i na pristupačnije brendove kao što su Škoda, Seat i Cupra.
Prošle godine Volkswagenova prodaja električnih automobila pala je za 2,7 posto u odnosu na 2023. godinu. Audi je imao veći pad od 7,8 posto u prodaji električnih automobila. Sveukupno, prodaja vozila s nultom emisijom u cijeloj Volkswagen Grupi pala je za 3,4 posto lani.