Provjerili smo: Ko najviše prodaje benzinaca, ko dizelaša, a ko elektrifikovanih automobila?
Svaki proizvođač ili grupacija ima dominaciju s određenim pogonskim energentom. Provjerili smo ko gdje dominira.
Svaki proizvođač ili grupacija ima dominaciju s određenim pogonskim energentom. Provjerili smo ko gdje dominira.
Evropska komisija, izvršno tijelo Evropske unije, najavila je nove pooštrene mjere testiranja plug-in hibridnih automobila. Automobilima proizvedenim od ove godine pa nadalje neće biti dozvoljeno da bez kazne pređu prosječni prag emisije od 93,6 grama CO2/km .
Već odavno smo navikli kod proizvođača automobila najluksuzniji i najprestižniji modeli nisu velike limuzine kao nekada nego su to sada veliki SUV-ovi. Ništa drugačije nije ni kod Hyundaija, a sa novim Santa Feom pomjerili su granice u svojoj ponudi ali i u klasi.
Ova godina bi mogla biti godina plug-in hibrida iz dva razloga. Nova ograničenja emisija CO2 postavljaju više zahtjeva, ali i priliku za PHEV vozila, koji istovremeno dovode do rata cijena između proizvođača s velikom prednošću za azijske marke.
Kineski proizvođač baterija CATL predstavio je novu bateriju koja će donijeti velike pozitivne promjene za plug-in hibridne automobile.
Trgovci novih automobila pojedinih EU zemalja motivišu građane da u ovoj godini intenziviraju nabavku plug-in hibrida, jer će PHEV modeli u 2025. godini biti znatno skuplji. Pooštrava se pravilnik o testovima CO2 emisija, što znači da ovaj tip hibrida više neće ispunjavati uslove za državne poticaje pri kupovini.
Audijeva električna revolucija se ne odvija prema planu te kompanija planira "penzionisati" Q8 e-tron ranije od očekivanog usljed pada potražnje. Uzimajući to u obzir, uopće nije iznenađenje što njemačka kompanija sada stavlja veći naglasak na plug-in hibride.
Najveći svjetski proizvođač automobila trenutno ruši rekorde profitabilnosti. Toyota je prošle godine zaradila više novca nego ikad, što za sada potvrđuje uspjeh njene politike forsiranja hibrida i laganog prelaska na električne automobile.
Evropska unija smatra direktno odgovornim vlasnike plug-in hibrida za njihovu neefikasnost. Njihovi vlasnici su, prema Briselu, odgovorni za emisije koje prelaze realne granice, jer minimalno ili nikako ne koriste električni pogon. No, postoji i druga strana medalje.
Izraz hibridni automobil, podrazumjeva onaj tip vozila koji se oslanja na dva različita izvora energije za kretanje vozila. To su obično benzin i električna energija ili dizel i električna energija. U pozadini ove tehnologije krije se nekoliko glavnih tipova, a evo o kojima je riječ.