Hibridi bi mogli imati veći domet od nekih potpuno električnih vozila zahvaljujući novoj bateriji
Kineski proizvođač baterija CATL predstavio je novu bateriju koja će donijeti velike pozitivne promjene za plug-in hibridne automobile.
Kineski proizvođač baterija CATL predstavio je novu bateriju koja će donijeti velike pozitivne promjene za plug-in hibridne automobile.
Trgovci novih automobila pojedinih EU zemalja motivišu građane da u ovoj godini intenziviraju nabavku plug-in hibrida, jer će PHEV modeli u 2025. godini biti znatno skuplji. Pooštrava se pravilnik o testovima CO2 emisija, što znači da ovaj tip hibrida više neće ispunjavati uslove za državne poticaje pri kupovini.
Audijeva električna revolucija se ne odvija prema planu te kompanija planira "penzionisati" Q8 e-tron ranije od očekivanog usljed pada potražnje. Uzimajući to u obzir, uopće nije iznenađenje što njemačka kompanija sada stavlja veći naglasak na plug-in hibride.
Najveći svjetski proizvođač automobila trenutno ruši rekorde profitabilnosti. Toyota je prošle godine zaradila više novca nego ikad, što za sada potvrđuje uspjeh njene politike forsiranja hibrida i laganog prelaska na električne automobile.
Evropska unija smatra direktno odgovornim vlasnike plug-in hibrida za njihovu neefikasnost. Njihovi vlasnici su, prema Briselu, odgovorni za emisije koje prelaze realne granice, jer minimalno ili nikako ne koriste električni pogon. No, postoji i druga strana medalje.
Izraz hibridni automobil, podrazumjeva onaj tip vozila koji se oslanja na dva različita izvora energije za kretanje vozila. To su obično benzin i električna energija ili dizel i električna energija. U pozadini ove tehnologije krije se nekoliko glavnih tipova, a evo o kojima je riječ.
Evropski proizvođači su predugo od EU tražili posebne mjere zaštite pred velikom invazijom električnih automobila iz Kine. Sad kad je Brisel najavio uvođenje dodatne carine na kineska EV vozila, Kina je našla novo oružje. Kinezi uzvraćaju udarac s plug-in hibridima koji bi mogli pokoriti Evropu.