Električni Dodge Charger će imati verziju s čvrstom baterijom
Prve verzije električnog Dodge Chargera napajat će se iz čvrstih baterija već od 2026. godine. Prvi, međutim, automobili će se proizvoditi u obliku prototipova.
Prve verzije električnog Dodge Chargera napajat će se iz čvrstih baterija već od 2026. godine. Prvi, međutim, automobili će se proizvoditi u obliku prototipova.
Nova trkaća verzija Peugeota 208 "ugledala je svjetlo dana" i namijenjena je svima koji žele ući u svijet autosporta bez prevelikih ulaganja.
Opel je obećao da će postati brend električnih automobila do 2028. godine i ne odustaje od toga unatoč padu tržišta ovog tipa vozila. Njemački brend širi ponudu baterijskih vozila sa električnim Grandlandom druge generacije, koji u najprestižnijoj verziji dostiže 700 kilometara autonomije s jednim punjenjem.
Stellantis će privremeno zaustaviti proizvodnju u postrojenjima Pomigliano d'Arco, Termoli i Pratola Serra, što će utjecati na linije za sklapanje motora i proizvodnju Fiatovog modela Panda.
Američki proizvođač automobila Ram se priprema za lansiranje svog prvog potpuno električnog kamioneta, nazvanog 1500 REV. Ovaj model će takođe biti predstavljen na evropskom tržištu u trećem kvartalu 2025. godine.
Peugeotova porodica električnih vozila je sada kompletna. Novi Peugeot E-408 izbija na scenu kako bi stavio pečat na posvećenost francuskog proizvođača održivoj mobilnosti. Od važnijih informacija poznato je da 100 posto električna varijanta Peugeota 408 premašuje 200 KS i ima domet iznad 450 kilometara.
Stellantis, automobilska grupacija koji pod svojim okriljem ima čak 13 marki, ima probleme u SAD-u.. Pored pada profita i pada cijena dionica, kompanija je sada priznala da se suočava sa prenatrpanim zalihama i lagerima kod više svojih marki.
Izvršni direktor Stellantisa Carlos Tavares uvjeren je da ako želi uspjeti ova grupacija mora usvojiti novi pristup poslovanja s niskim troškovima da bi premostili trgovinske barijere s obje strane Atlantika.
Najveća svjetska grupacija Stellantis službeno je najavila da više neće primati narudžbe za laka komercijalna vozila s dizel motorima. Posljednji primjerci ovih modela s dizelskim pogonom bit će isporučeni početkom sljedeće godine.
Prema riječima šefa Stellantisa Carlosa Tavaresa, za lošu prodaju Maseratija kriv je neefikasan marketing. Isporuke italijanske marke pale su s 15.300 iz prošle na 6.500 jedinica u prvom polugodištu ove godine.