Stellantis spreman za konverziju EV modela u benzinske
Finansijska direktorica grupacije Stellantis Natalie Knight naglasila je da su njihove platforme izuzetno fleksibilne, ali da to ne znači da se EV revolucija neće dogoditi.
Finansijska direktorica grupacije Stellantis Natalie Knight naglasila je da su njihove platforme izuzetno fleksibilne, ali da to ne znači da se EV revolucija neće dogoditi.
Stellantis grupa morala je privremeno zatvoriti tri fabrike u Francuskoj i Velikoj Britaniji. Ovo je lančana reakcija nakon obustave rada jednog od dobavljača, čiji sindikat radnika je štrajkom upozorenja reagovao na strah od preseljenja proizvodnje u Poljsku.
Italijanski ministar privrede Adolfo Urso kritikovao je rukovodstvo Stellantisa zbog proizvodnje prvog potpuno električnog modela Alfa Romea van Italije, rekavši da takva odluka krši italijanski zakon, jer obmanjuje kupce.
Prvi čovjek automobilske grupacije Stellantis Carlos Tavares tvrdi da bez značajnog smanjenja mase baterija elektrifikacija ne može imati pozitivan utjecaj na okolinu.
U Stellantisovoj, tačnije Fiatovoj tvornici Tychy u Poljskoj, kineski Leapmotor će proizvoditi mali električni automobil T03. Proizvodnja će započeti ove godine korištenjem polugotovih komponenti po sistemu SKD montaže.
Kineski Chery mogao bi biti drugi kineski brend nakon BYD-a, koji će graditi fabriku u Evropi. Kinezi su u pregovorima s italijanskom vladom oko obnavljanja postojeće ili izgradnje nove fabrike, ali razmatraju i opciju bivše Nissanove tvornice u Barceloni.
Kao i Lanciji, Fiatu očigledno nije potreban stalni priliv noviteta da bi se njegovi automobili dobro prodavali. Proizvođač iz Torina prošle godine je zabilježio 12 posto veću prodaju u odnosu na godinu prije i tako ostao najprodavaniji brend unutar najveće svjetske auto grupacije.
Prema najnovijim podacima Evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA), Dacia je u januaru prodala više automobila u Evropi od Renaulta. Rumunski proizvođač prodao je više od 51.600 automobila širom Starog kontinenta u prvom mjesecu 2024. godine.
Mnogi se pitaju, da li je Evropa pala u zamku SUV fenomena kada je krenula u misiju elektrifikacije? Sada evropski proizvođači automobila, za zakašnjenjem i pod ogromnim pritiskom kineskih konkurenata, žure razviti pristupačnija električna vozila kako bi uhvatili priključak za Kinezima.
Citroen C5 Aircross počeo se proizvoditi u Rusiji uz pomoć dijelova iz Kine. Stellantisova fabrika u Kalugi, nad kojom ova grupacija više nema nikakvu kontrolu, proizvodi ovaj model uz pomoć Kineza kroz paralelni uvoz.