Škoda objavila skice nadolazećeg električnog modela Elroq
Kompanija Škoda nastavlja svoju teaser kampanju za električni SUV pod nazivom Elroq, a sada je objavila dvije skice eksterijera.
Kompanija Škoda nastavlja svoju teaser kampanju za električni SUV pod nazivom Elroq, a sada je objavila dvije skice eksterijera.
Drugi mjesec zaredom bh. tržište bilježi pad broja registracija novih automobila. Očito je nedostatak tendera i flotnih prodaja uzeo danak, a početak školske godine i mijenjanje prioriteta su uticali na psihologiju kod kupaca.
Kompanija Škoda je pokrenula proizvodnju poboljšanog modela Octavia u još jednom svom postrojenju, a to je fabrika u Kvasinyju u Češkoj Republici.
Škoda je proširila svoju ponudu novog flagshipa Superb tako što je dodala Sportline verziju.
Škodin model Superb je nedavno dobio svoju četvrtu generaciju, no stari nije spreman otići tiho. Škodin ogranak U Velikoj Britaniji je u saradnji s RE Performanceom pripremio unikatno remek-djelo, sleeper koji na dostojan način ispraća prethodnu generaciju.
U nizu noviteta koje je Škoda predstavila na našem tržištu ove godine, kao zadnji stiže perjanica ponude – novi Superb. Četvrta generacija je simbioza najboljih sastojaka čeških ideja i njemačke tehnologije, koja stiže iz tvornice u Bratislavi, a u BiH će se prodavati isključivo u limuzinskom izdanju.
Broj registrovanih novih vozila u julu (1.059) skoro je jednak prošlogodišnjem skoru (1.070). Kako ljeto prolazi, tako pada interes rent-a-car agencija za nabavkom vozila što se dijelom odrazilo na efikasniju prodaju. Zanimljivo, rastao je broj fizičkih kupaca.
Sumirajući rezultate prodaje novih automobila na evropskom tržištu za prvo polugodište, lako je zaključiti da Octavia i dalje generiše najbolje brojke u ponudi češke marke. Škodin lider bio je skoro dvostruko bolje prodavan od prvog sljedećeg pratioca Fabije.
S blagim redizajnom i evolucijom rješenja koja se kriju iza višegodišnjeg slogana "Simply Clever", Škodin najmanji SUV/crossover model dobio je i unaprijeđen 1,5-litarski turbobenzinski motor s kojim, uz sve ostalo, ostaje među poželjnijim modelima iz B segmenta.
U našoj zemlji je registrovano više od 6.300 novih automobila ili 464 više nego u prvih šest mjeseci prošle godine. Škoda, Volkswagen, Toyota, Renault i Hyundai su predvodili interes kod kupaca, jer su plasirali više vozila nego svi ostali brendovi zajedno. Benzinci su ujedno postali prvi izbor kod kupaca.