Volvo proizveo milion primjeraka modela XC40 u Gentu
Švedski proizvođač automobila obilježava novu prekretnicu u proizvodnji automobila. Naime, tvornica u Gentu, u Belgiji, proizvela je milion jedinica modela XC40/EX40.
Švedski proizvođač automobila obilježava novu prekretnicu u proizvodnji automobila. Naime, tvornica u Gentu, u Belgiji, proizvela je milion jedinica modela XC40/EX40.
Volvo izvještava da je proizveo više od 100.000 jedinica urbanog SUV modela EX30. U augustu je švedski model bio drugi najprodavaniji električni automobil u Evropi, nakon Tesle Modela Y.
I pored odustajanja od ranijeg plana prema kojem bi Volvo prije kraja decenije u ponudi imao samo električne automobile, u švedskoj automobilskoj kompaniji misle da Evropa ne treba odustati od odluke o zabrani prodaje automobila sa SUS motorima koja bi trebala stupiti na snagu od 2035. godine.
Prvi Volvo iz Serije 200 predstavljen je u jesen 1974. godine, a i dan-danas predstavlja sinonim za sigurnost, kvalitet, pouzdanost i izdržljivost.
Kompanija iz Geteborga već zna da će do 2030. godine biti nemoguće transformisati brend u brend električnih automobila, pa je promijenila strategiju. Švedski proizvođač je najavio lansiranje više od 10 novih modela u narednih osam godina i oslanjanje na hibridnu tehnologiju.
Kompanija Volvo je predstavila još jednu obnovljenu verziju svog dugotrajnog SUV-a XC90.
Šveđani su objavili da službeno odustaju od svojih planova da postanu potpuno električni brend do kraja decenije. Prema novom planu, Volvo sada želi da prodaja električnih i hibridnih PHEV automobila čini najmanje 90 posto ukupne prodaje do 2030 godine.
Prije tačno četiri godine svjedočili smo zadnjim "normalnim" cijenama novih automobila, prije nego što je bukvalno nastao cjenovni cunami. Što smo nekad za 30.000 KM mogli kupiti punopravan porodični auto s dizelskim motorom, danas ne možemo ni mali gradski auto s trocilindarskim benzincem.
Početkom godine Volvo je prestao s proizvodnjom dizelskih motora, a sada se definitivno oprašta od limuzine koja je rođena početkom 21. stoljeća. Ovo je samo početak kraja za klasične limuzine, jer i Audi A4 sa SUS motorima broji zadnje mjesece na proizvodnoj traci.
Evropska unija će od idućeg mjeseca ubirati veće poreze na ime povećane carine na uvozne kineske električne modele. EU će uvesti različitu stopu ovog nameta koji neće biti jednak za sve marke. Koja marka i koji model će najviše biti pogođeni ovom mjerom?