Testirali smo novu Mercedes-Benz E-Klasu: Auto prema kojem se kroje ostali
Kada se pojavi novo izdanje automobila koji više od 75 godina postavlja standarde u klasi i praktično je definiše onda je očekivano da privlači i veliku pažnju.
Kada se pojavi novo izdanje automobila koji više od 75 godina postavlja standarde u klasi i praktično je definiše onda je očekivano da privlači i veliku pažnju.
Iako su dizajneri napravili sjajan posao i na svijet donijeli jedan od najatraktivnijih subkompaktnih SUV-ova trebalo bi svima biti jasno da pompezno nazvani mali Jeep malo toga zajedničkog ima sa "poglavicama" koje su proslavile ovu marku. Ipak, vjerovali ili ne ima nešto zajedničko sa prvim Jeepom ikada, legendarnim Willysom.
Nekad je tržište bilo značajno bogatije sa sedmerosjedima, koji su pretežno pripadali niši monovolumena, ali je SUV manija to poremetila. Peugeot je jedan od onih koji je ugodno spojio oba svijeta, pa dodao i novi trend - elektrifikaciju.
Ako ste već tamo ili imate namjeru živjeti u Kini, onda i dalje možete računati na klasičnu trovolumensku karoseriju Passata koji se u novoj devetoj generaciji kupcima u Evropi sada nudi samo u karavanskoj karoserijskoj verziji koju u Wolfsburgu, tradicionalno, nazivaju Variant.
U vrijeme kada nam se sve češće dešava da ne znamo imenovati automobil u koji gledamo, pa čak niti njegovu marku, dobro je znati da i dalje postoje automobili koji ostaju vjerni svojoj tradiciji i vrijednostima zbog kojih su postali popularni. Toyotin Land Cruiser svakako je jedan od njih, a zadnja generacija je uspjela donijeti i šarm koji je nedostajao prethodnim izdanjima.
Kineski automobili već neko vrijeme nisu neobična pojava na evropskim pa i našim cestama, a Chery je jedan od prvih koji se pojavio kod nas. Pored privlačnih i velikih SUV-ova ovaj put smo isprobali i kompaktni crossover koji je daleko privlačniji evropskim ukusima, a uz to je i znatno pristupačniji.
Mazdin najveći SUV koji se nudi kupcima u Evropi više nije CX-60 s kojim je japanska automobilska kompanija prije dvije godine bacila rukavicu evropskoj automobilskoj eliti. Njegovo mjesto sada je zauzeo nedavno predstavljeni model CX-80 koji je najjednostavnije opisati kao duži CX-60 s tri reda sjedišta, što bi moglo biti zanimljivo natprosječno velikim porodicama u kojima nisu raspoloženi za kombije.
Cupra je već dokazala da je na pravom kolosjeku a svoj drugi potpuno samostalan model dovodi u najkonkurentniji segment na tržištu. Kompaktni SUV u C klasi danas je presudno imati za skoro sve marke, a Cupra je donijela potpuno drugačiju i originalnu viziju kako treba izgledati i voziti se takav SUV.
Dosadašnji odlični prodajni rezultati najbolje su pokazali koliko se (i) Captur druge generacije dopao publici koja je tražila crossover iz B segmenta, a nakon nedavno predstavljenog decentno redizajniranog izdanja u Renaultu, definitivno, ne trebaju imati razloga za brigu u borbi za nove kupce. Captur ostaje među favoritima.
Automobilska kompanija Geely koja je ovdašnjoj javnosti vjerovatno najpoznatija kao vlasnik švedske kompanije Volvo priključila se društvu kineskih kompanija koje su odnedavno prisutne (i) u BiH, a u borbi za kupce na brdovitom Balkanu za sada ima dva modela. Coolray je manji i nedavno osvježeni SUV/crossover B segmenta koji nudi više od očekivanog i uvjerljiv je razbijač predrasuda.